I do i do i do…

I dag ble de gift, Carl Philip og Sofia… Det var et flott bryllup preget av både gammel tradisjon og en litt moderne tvist. Som den store royalisten jeg er måtte jeg se på, og jeg satt klar med boksen av papirlommetørklærne ved siden av. Trengte jeg dem, å ja da…. Jeg blir jo så rørt av sånt, og øynene flommet over under hele vielsen.

Det er et flott par å se på <3 og jeg ønsker dem alt godt her i livet!








#prinsbröllop #bröllop #bryllup #prinsebryllup #glede #kjærlighet #kärlek #lørdag

4 kommentarer
    1. annebe: Planen min var ĂĄ se hele dagen, men det ble fra seremonien og fortsatt.. NĂĄ sender de fra middagen, hvor en nydelig sang blir fremført som gave fra bruden til brudgommen… SĂĄ vakkert <3 Ha en fortsatt fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg