Botanisk have i dag i bilder











6 kommentarer
    1. Flotte bilder av mange vakre blomster ogsĂĄ deg da :)) Den vannlilja var helt magisk …
      Fint nytt profilbilde du har ogsĂĄ 🙂 Ser du er i gang med ferien, mannen her har hatt tre uker og skal pĂĄ jobb igjen pĂĄ mandag…men vi har jo hatt en spesiell ferie med mamma pĂĄ sykehuset…
      God helg videre til deg <3

    2. annebe: Det har blitt lite blogging på meg de siste ukene, så jeg er dessverre ikke helt oppdatert på det som har skjedd, omkring hos mine bloggvenner. Det var leit å høre at moren din måtte på sykehuset, noe som alltid er tøft.

      Følte at det var pĂĄ tide ĂĄ fornye seg litt, og samtidig være litt tøffere med ĂĄ legge ut bilder av meg selv… Har som regel gjemt meg bak kamera :o))

      Jeg hadde glemt å lade speilrefleksen, så alle bildene er tatt med Cannon Ixus kamera mitt Har ikke fått testet det ordentlig ut før nå, og er veldig fornøyd med resultatet :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg