Windows 10 – har du oppgradert?

For en stund siden fikk jeg mail om jeg kunne reservere oppdatering til Windows 10, hvilket jeg også gjorde… I forrige oppdaterte jeg laptoppen min, og smilte fra øre til øre over alle nye funksjoner og duppeditter. Smilet stivnet etterhvert, da PC’n ble veldig treg og jeg omtrent ikke kom inn på noen ting lenger.


Som om ikke det var nok så begynte PC’n og oppføre se rart når jeg satt å skrev… Curseren forsvant å flyttet seg til andre steder i teksten, eller helt nederst å jeg viste nesten ikke hvor jeg var henne. Når jeg skrev sakte klarte jeg å følge med å fikk stoppet å gått tilbake til der jeg var, men nå skriver jeg i grunnen ganske fort å da gikk helt galt.

I dag orket jeg ikke mer, og reverserte tilbake til Windows 8.1., som jeg hadde tidligere. Nå fungerer lappen som den skal, og alle problemene er bort og jeg er fornøyd igjen. Etter at jeg nevnte det så har jeg hørt flere som sier at de enten har blitt frarådet fra å gjøre endringen, eller så har de også møtt på noe av de samme problemene som jeg har hatt.

Hvordan er det med deg, har du oppgradert og fått problemer? Hvis ja har du klart å fixe dem og i såfall hvordan?

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke oppdatert og etter at jeg leste dette skal jeg ikke gjøre det heller. Men det jeg tror er at de snikinnfører ting via oppdateringene allerede for det er blitt helt umulig å klikke på ting. der jeg før brukte dobbeltklikk trenger jeg nå et klikk og det blir bare tull. skal jeg klikke på et bilde og så delete så går ikke det for når jeg klikker på bildet så åpner jeg det, irriterer meg blå og grønn.

    2. Jeg tror du har helt rett i at de lurer inn litt her og der. Har ogsÃ¥ merket meg at jeg bare trenger Ã¥ klikke en gang for Ã¥pne bilder og program. Jeg har ogsÃ¥ klart Ã¥ gjøre noen rare ti g jeg ikke burde ha gjort….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg