PÃ¥ tide med en forandring

I dag fikk jeg endelig meldt meg inn hos Fresh fitness, noe jeg har gått rundt å sagt at jeg skulle ganske lenge. Dessverre har det bare blitt med tanken, men nå er det altså gjort.

Jeg har bestemt meg for at det er på tide å snu om på livet mitt, og komme i form og like så viktig gå ned i vekt.Før ferien klarte jeg å komme meg ned 5-6 kg, men til tross for at jeg har vært mye på farten de siste ukene har jeg ikke gått ned noe mer. Når det er sagt så har jeg heller ikke gått opp igjen heller, og det er jo positivt. De siste årene har kiloene festet seg godt rundt på kroppen min, og jeg har bare sånn halvhjertet gått inn for den ene slankekuren etter den andre.

Nå skal det bli andre boller, for denne dama skal skjerpe seg…. Legge om kosten til Middelhavskost igjen, gå turer og begynne å trene for fult. Første treningstime blir en gang i neste uke, men jeg må være litt forsiktig sånn at jeg ikke overanstrenger kroppen. Det har jeg gjort andre ganger og endt opp med betennelser i skuldre og armer. Nå har skuldrene mine og armene mine vært veldig veldig fine, så det er ikke sikkert at det blir noe problem.


#forandring #trening #kommeiform #freshfitness #treningssenter #slanking #middelhavskost #sund

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg