Er det så vanskelig

Man skulle tro at det ikke var så vanskelig å få parkert bilen/varebilen innenfor et par oppmerkede streker, men for enkelte personer så ser det ut til å være et kjempeproblem. Personen som kjører den blå varebilen har ikke til dags dato klart å parkere den rett. Det er samme hvilken plass eller i hvilken etasje han står, så står bilen omtrent på tvers.

Siden jeg for det meste tar t-banen er ikke dette et “stort” problem for meg, men de gangene jeg kjører så kan jeg ikke unngå å legge merke til det. Da irriterer jeg meg over det….. I dag brukte jeg bilen siden jeg skulle handle på veg hjem, og da trakk jeg korteste strået å fikk ham rett ved siden av meg. Denne gangen var det ikke så skjevt som det pleier, men rett var det ikke.

Kanskje jeg burde tilby kjøretimer, hehe!!

2 kommentarer
    1. annebe: Han er dessverre ikke den eneste… Da jeg var på gravlund tidligere i dag, var det en som hadde parkert så skjevt at jeg nesten ikke kom inn i bilen igjen. Vurderte å bli stående å vente til vedkommende kom tilbake, men jeg gjorde det ikke.

      Håper dere har hatt en fin helg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg