Ei som koser seg..

Toseteren i stua er Ronja’s favorittsted nummer 1… Der krøller hun seg sammen som en ball, eller strekker seg ut i sin fulle lengde. I går lå hun å blottet magen opptil flere ganger, samtidig som hun kikket bort på meg. Hun måtte jo følge med på om jeg så på henne og fulgte med i hva hun drev på med :o))


Søsteren derimot skal absolutt ligge oppe i sengen sammen med meg når jeg skal sove… Når jeg har gjort meg klar til å legge meg, og går rundt å slukker lysene løper hun foran meg å hopper opp i senga. Der strekker hun seg ut i hele sin lengde å ligger å kikker på meg. Noen ganger flytter hun seg når jeg kommer, men så er det andre ganger hvor jeg må løfte henne vekk. Det liker frøken Lillepuzdatter lite!!

#katter #katt #ronja #vinja #slappeav #koseseg

4 kommentarer
    1. SÃ¥ fin den er ..og ser ut til Ã¥ kose seg…du har mye selskap med de kattene virker det som…tilogmed i senga…hehe..
      Ha en fortsatt fin dag :)) Klem <3

    2. annebe: Begge kattene er avhengig av mamsen sin, og de liker å legge oppe i senga å kose sammen med meg. Spesielt Vinja, hun skal helst ligge oppå meg på en eller annen måte :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg