En tur rundt Østensjøvannet

Det har ikke blitt noen tur til Østensjøvannet i år, før nå… På lørdagen var jeg å klippet og farget håret mitt, og siden jeg ble ferdig før tiden bestemte jeg meg for å å ta meg en tur. Dels for at det er en fin tur, og så har jeg godtatt en utfordring fra en FB venn. Det går ut på å legge ut et nytt naturbilde vær dag i 7 dager og utfordre en ny FB venn hver dag til å gjøre det samme. Normalt er jeg ikke så happy for å være med på mange av disse tingene folk spør meg gjøre, men dette var en oppgave jeg likte.  


Jeg hadde mange bilder å ta av fra før, men jeg hadde litt lyst på noen høstbilder siden det er den tiden vi er i nå. Etter flere dager med tåke ble lørdagen en fantastisk dag, og jeg fikk tatt mange bilder å fikk en fin tur.

Da jeg parkerte bilen på P-plassen møtte jeg nærmeste naboen, og vi endte opp med å gå litt sammen etter jeg hadde fått tatt bildene mine. Jeg har ikke lagt ut dette bilde, men kanskje jeg gjør det i løpet av disse 7 dagene. I dag var det min 4 dag.

#foto #utfordring #fortoutfordring #utpåturaldrisur #ute #rundtur #østensjøvannet #natur #planter #vann #lørdag

6 kommentarer
    1. Det er fint rundt det vannet. Gikk rundet der i fjor engang. Da hadde jeg ikke vært der siden 1990-tallet. Det er en vakker perle som mange setter pris pÃ¥. Har hatt litt vondt i ryggen i det siste. En bekjent av meg ber meg pÃ¥ en svensketur 25 nov, tror det neppe passer pÃ¥ grunn av jobben min – mÃ¥ jobbe hver dag nÃ¥ sÃ¥ lenge man har jobb.

    2. Helge: Mange tar seg en tur rundt Østensjøvannet hver dag eller i helgene. På lørdag var det veldig mange som hadde tatt turen ned. Huff da, det hørtes ikke godt ut med ryggvondt. Kanskje en tur til fysioterapeut kan være tingen. Vi håper på å få inn en tur til Sverige før jul, men helgene begynner å fylles opp med andre ting så når det blir er usikkert.

    3. ravn73: Tusen takk :o)) Det er så mye rart man blir spurt om å være med på FB, og begynnelsen sa jeg ja til både det ene og det andre. Etterhvert har jeg kuttet ut det meste, for det blir for mye.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg