Jula har kommet til Europris

Jeg var en snartur innom Europris nede på Bryn på veg hjem fra jobben i dag, og der var jula kommet for fult både ute og inne. Det var rene flombelysningen fra lysslyngene de hadde dandert så fint utenfor butikken. Ikke bare lyste de fint, men de blinket litt sånn diskre. Den megastore nissen syntes jeg vel kanskje var litt vel mye…



Personlig så syntes jeg at det ville ha vært bedre om de hadde flyttet den ned fra plattingen. Da hadde den ikke virket fult så ruvende, som den gjør nå. 

Grunnen til at jeg skulle innom var at jeg hadde sett i brosjyren, som kom i posten her om dagen, at de hadde noen fine englelysestaker. Se bilde nedenfor. Det er jo så typisk når jeg har bestemt meg for å kjøpe noe så har de det ikke. De hadde hengt opp prislappen på hylla og oppe i taket, men på plassen sto det en stor stygg blå englelysestake. Jeg fant til slutt en person som jobbe i butikken, og spurte han om de ikke hadde fått de inn. Svaret var: jammen dette er jo den lysestaken det, og så dro han opp brosjyren å prøvde å overbevise meg at de søte hvite var den samme som den mørkeblå.

Jeg forsøkte å forklare ham at de ikke var i nærheten av å være like, men dessverre så nådde jeg ikke fram… Etter å ha forsøkt å overbevise ham om at han hadde feil en god stund, kjente jeg at det begynte å koke innvendig. Da fant jeg ut at det beste var å gå mot kassa sånn at jeg ikke kom til å si noe jeg angret på :o( Jeg får stikke innom en annen Europris butikk litt senere, for jeg vil ha disse lysestakene.


#jul #julepynt #belysning #lysslynge #europris #engler #lysestaker #frustrasjon #irritasjon

4 kommentarer
    1. Jeg så det idag, var innom Europris og skaffa en dvd til en venn av meg. Der var det jul og mange ting så de der i gården er klare for jula. Hun foran meg i kassa fikk en gratis pose med snop i av den grunn for at hun handlet for over 200,- kroner. Så det blir sikkert nok av folk i de butikkene nå fremover.

    2. Helge: Det blir nok bare mer og mer jul i butikkene nÃ¥ fremover, og nÃ¥r vi er fremme ved jul har man nesten alt sammen oppe i halsen… Det der med at de gir en snoop pose til de som handler over 200,-, er nok ikke noe som gjelder i alle butikkene. Jeg fikk nemlig ingen pÃ¥ fredagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg