Ingen “Julestemning” i Ã¥r

I går ettermiddag måtte jeg en tur ut for å fornye månedskortet mitt. Det gikk ut i forrige uke, og jeg glemte helt å fornye det siste dag på jobb. Siden det ikke er noen kiosker den veien jeg går når jeg skal på jobb, måtte jeg gjøre det i forveien.

Det var et trist syn å komme bort på Oppsal Senter uten lys og glitter, for der har de begynt å rive… De har brukt tid på å fjerne glasstak og innredning, men nå har de for alvor begynt på bygningene. Jeg syntes at det er så trist å se senteret så rasert som det er nå. Jula kommer til å utebli i ca 3 år før det igjen kommer til å åpne som et lite nærsenter, omkranset av bare boligblokker.



#trist #rive #oppsal #senter #julestemning #jul #nærsenter #byggprosjekt #nytt #boligblokker #julepynt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg