Hmmm, er den til meg?

Jeg måtte bare legge ut dette bildet av Ronja, som skal undersøke alt. Smake på og snuse! På fredagen tok jeg frem noen Bassets All sorts, og da var frk Lillepuzdatter av Skånevik der med en gang. Denne gule godbiten syntes hun var veldig spennende, og den ble både snust og smakt på innen hun fant ut at den ikke var noe god. Akkurat det var like greit, for hun hadde ikke fått noe likevel…


#katt #ronja #ronjathecat #øyesten #basset #alsorts #gul #godis #snadder #estoffer #smaker #snuser #undersøke #leke

4 kommentarer
    1. Nydelig bilde av en “godtesjuk”katt :)) Ser du driver med strikking og perling om dagen ogsÃ¥..artig Ã¥ ha noen puslerier..
      HÃ¥per du har det bra, selv om jeg sÃ¥ det var noe feber og greier… Klem fra meg <3

    2. Hun er en liten snik ?? Jeg klarer jo ikke å la være å gjøre noe, selv om jeg er dårlig. Strikke er jo greit der man sitter inntullet i pledd, men det blir ikke så mye med perlene. Blir nok mer senere tenker jeg. Formen er ikke noe å skryte av, og i dag våknet jeg uten stemme. Blir nok bedre etter en dag eller to tenker jeg ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg