Velduftende gave

Til jul fikk jeg penger til å kjøpe meg gave til meg selv, og siden jeg er veldig glad i såpene fra SÅPE (tidl. Lucky Duck) så valgte jeg å kjøpe meg noen stykker i forskjellige dufter. Ingen av disse hadde jeg kjøpt tidligere så det blir interresant å prøve om jeg liker dem. Så langt har jeg bare prøvd en av dem, julekrydder.

Jeg har vært plaget med veldig tørr hud i mange år, og når jeg bruker dusjsåper fra dagligvarebutikkene må jeg som regel smøre meg inn med bodylotion for at huden ikke skulle bli tørr å sprekke. For det var det den gjorde… Etter at jeg begynte å bruke disse såpene har det bedret seg betraktelig, og det svært sjelden at jeg trenger å smøre meg inn.


Jeg kan varmt anbefale et såpestykke fra SÅPE, de er gode for huden og dufter samtidig herlig :o))

#såpe #dufter #tørr #hud #bodylotion #luckyduck #

2 kommentarer
    1. De s̴pene s̴ herlige ut, Рflott at du har funnet noe som er bra for huden!
      Jeg bruker produkter uten SLS (Det stÃ¥r litt om det i denne bloggen, som jeg fant da jeg googlet: http://frokenbittersot.blogspot.no/2011/11/dag-12-sls.html) Jeg bruker bl.a. Zendium tannkrem og har ikke lenger munnsÃ¥r. Dessuten synes jeg ikke huden blir sÃ¥ tørr etter dusj nÃ¥r jeg bruker sÃ¥nne produkter. Ønsker deg en fin dag!😊

    2. Hanne Beate: Det er flott at det finnes produkter for oss som har forskjellige plager, om det er huden på hele kroppen eller bare enkelte partier. Jeg sliter også med at jeg skifter hud på fingrene, noe ingen lege har klart å finne årsaken til. De lærde mener jeg skal bruke kortisonsalve for å lindre, men det er bare klin. Fant selv en utrolig bra norsk krem, som heter AgroSan hos helsekosten. Den har virkelig reddet min hverdag :o))

      Ha en fortsatt fin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg