Det vokser

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg i dag, så har jeg ikke rørt trikketøyet for å la fingrene hvile… Måtte likevel vise fremgangen fra sist gang jeg viste det fram. Da lignet det, som en venninne sa, forstykket til en bikini, knis! Nå gjør det ikke det lenger. Jeg hadde først tenkt til å strikke hele sjalet i en farge, men forsto etter hvert at jeg ikke hadde nok garn til det.

Siden jeg hadde kjøpt inn 3 farger til et annet prosjekt, som ikke ble noe av bestemte jeg meg for i bruke de på sjalet. De to fargene jeg har her går jo godt sammen, men jeg er litt usikker på den siste.. Den er en litt mørkere lilla, og nå lurer jeg på om den kanskje blir for mørk. Skal nå strikke litt mer på rosafargen så får vi se hva jeg bestemmer meg for.


#sjal #farger #lilla #rosa #strikke #strikkedilla #strikkeprosjekt #håndarbeide

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg