Skøytebane

På formiddagen i dag så gårdsplassen ut som en skøytebane, og det var ikke bare bare å bevege seg ute. Jeg skulle heldigvis bare ut med noe søpper, og kunne smyge meg langs sjakten å slapp å utsette megselv for glatta. Jeg kunne selvsagt ha spent på meg skøytene og tatt meg et par piruetter, heheh. Nei, det kunne jeg nok ikke, for da hadde jeg nok endt opp gul og blå eller i verste fall med en eller annen kropsdel brukket…

Kikket ut før det ble mørkt og da hadde regn og varmegrader tint vekk alt sammen, så nå slipper man å engste seg for å flakse som ei kråke og ramle!


#is #glatt #skøyter #skøytebane #ramle #brudd #varmegrader #regn #bart

7 kommentarer
    1. frodith: Helt enig… Nå kan alt bare smelte bort, og så får det enten la være å komme noe mer snø, eller… Det må bli ordentlig kaldt igjen, og så komme masse snø!!

    2. Jeg er veldig glad i broddene mine, uten de så hadde jeg ikke noen dager kommet meg av flekken:-O) Håper isen smelter så det blir trygt igjen:-)

    3. Tone: Brodder ja, takk for du minnet meg på det, for jeg har faktisk et par jeg også. Kjøpt i fjor, men foreløpig ikke brukt. Det er jo en merkelig vinter vi har, når det går fra – 15/20 C minus til flere varmegrader i løpet av noen dager!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg