Frodith’s fotoutfordring – Dag 7






Dette sjalet/skjerfet har blitt et mareritt å lage.., og jeg gleder meg virkelig til det blir ferdig. Tror aldri jeg har rekket opp et strikketøy så mange ganger som jeg har gjort med dette her. Det er jo et superenkelt mønster, likevel klarer jeg å ha hue under armen og armen i bind når jeg holder på. For å få V-stripene skal man strikke 2 sammen på den ene siden etterfulgt av et kast, og ta av en maske, strikke en for så å løfte denne over den jeg tok av etterfulgt av et kast. Det er disse kastene som er hodebryet, for jeg glemmer å ta dem, og da blir mønsteret skjevt. 

Uansett så tok jeg det med blant mine rosa favoritter :o))

#foto #fotoutfordring #challenge #rosa #skjerf #sjal #høytaler #iphone #samsung #klokke #votter #pulsvanter #dab #dabradio

10 kommentarer
    1. frodith: Jeg elsker rosa, og har også en knallrosa Stormbergjakke. Den hadde jeg på meg i dag, og jeg lyste opp blant alle de andre i svart, grå og brune klær :o))

    2. SÃ¥ masse fint i rosa!👍 Jeg har ei venninne som ogsÃ¥ elsker rosa, – hun har det i det meste, alt fra seletøy pÃ¥ hesten sin til ting pÃ¥ kjøkkenet. Jeg har forresten maken til radioen din, men den her i huset er blÃ¥, – bra lyd til Ã¥ være sÃ¥ liten.

    3. Hanne Beate: Jeg har mye mer rosa, men syntes nesten ikke at jeg kunne dra fram alt sammen :o)) Er veldig glad i den lille POP radion min, og ja du har helt rett veldig bra lyd i den :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg