Min lille akrobat


#arkivbilde #vinja #vinjathecat #akrobatikk #aktrobat #katt #pus #øyesten

6 kommentarer
    1. Fikke ikke sove derfor en bloggrunde. Fin pus og det er liksom ikke grenser hvor de kan balansere. Tror nok at matmor passer på og hjalp pusen ned. Hvor mange år er den katten?

    2. Helge: Akkurat denne gangen tror jeg, hvis jeg ikke husker feil, at hun hoppet ned selv. Hun pleier å gjøre det. Innimellom får hun hoppe ned på skulderen min, hvis jeg er på badet. Vinja og søsteren Ronja blir 7 år i mai :o))

    3. Hanne Beate: Begge kattene mine er fortsatt veldig lekne, og finner de merkeligste ting å leke med :0)) Vinja hopper opp på alt som er, og der sitter hun å mjauer høyt å forventer at matmor skal komme å “finne” henne :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg