Kreativ lørdag

Nå har jeg akkurat vært på besøk hos Galleri Frodith for å se på alle de flotte bildene hun har valgt ut til fotoutstillingen, se HER. Jeg virkelig storkoste meg med alle de flotte bildene som var på utstilling. Jeg ble jo også veldig stolt over at hun hadde plukket ut 3 av mine bilder også <3

Like før jeg gikk fra jobb i går begynte det å snø lett, og det har det fortsatt med igjennom natten. Det har resultert i at naturen igjen har fått på den hvite vinterkåpen, ikke den tjukkeste av dem men likevel.  Nå blir det å hente fram vinterstøvlene fra hylla igjen… Helt ærlig så syntes jeg i grunnen at det har vært veldig deilig å kunne gå i joggeskoene igjen


Som jeg har fortalt tidligere så er jeg veldig glad i å sitte med fargeboka mi, og være kreativ. Ettersom tiden har gått har jeg skaffet meg en del forskjellige tusjer, og når jeg skal ha de med bort for å være kreativ andre steder, så har nettet blitt veldig fult. I går bestemte jeg meg for å se om jeg kunne finne en bag eller veske til en rimelig pris, som jeg kunne bruke til dette formålet.

Nede i Oslo Sentrum kunne jeg ikke finne noe, vel jeg fant noe men hadde ikke lyst til å betale så mye for det. Jeg skulle innom Bryn for å handle inn litt til helgen, og da stakk jeg opp om Morris i 2 etg. Der fant jeg denne svarte bagen til 299,-. En pris jeg syntes jeg kunne betale.


Med en gang jeg kom hjem måtte jeg prøve om jeg fikk plass til alt sammen, og det gjorde jeg. Vel, det vil si at jeg fikk plass til alle tusjene mine, som er det jeg bruker nå for tiden. Jeg har også mye fargeblyanter, men de har jeg pensjonert for tiden da jeg syntes at det blir penere og jevnere med tusj. Tror kanskje at jeg hadde klart å få plass til de to store etuiene med fargeblyanter også hvis jeg ville ha de med.

Den siste tiden har jeg ikke vært så kreativ med fargelegging, men i dag skal jeg være det sammen med Anne. Da benker vi oss på hver vår side av kjøkkenbordet og strør om oss med fargebøker og tusjer, og vi har like mye begge to så det blir ganske fult, hehe!! Når vi holder på med det så har ikke kattene våre lov til å komme opp på bordet, selv om de prøver så godt de kan. Da blir det bare kaos… Mine blir nok litt fornærmet, for de mener at de har full rett til å være med :o))

Vi pleier også å lage god mat, og i dag blir det kyllingfilé fylt med hvitløkssmør og ris som tilbehør. Jeg får helt vann i munnen bare av å tenke på det, nam nam…

Ha en strålende lørdag folkens :o))

#fotoutfordring #foto #challenge #galleri #frodith #kreativ #bag #morris #fargelegging #tusj #fargeblyanter #katter

10 kommentarer
    1. Jeg har ogsÃ¥ vært pÃ¥ utstilling i Galleri Frodith idag og sett pÃ¥ alle de flotte bildene, – hun har nok plukket ut de hun likte best selv om det nok var vanskelig! SÃ¥ flott at du fikk med 3 stk da, – jeg la merke til de og kjente de igjen fra de var pÃ¥ bloggen din. Kos dere med fargelegging og deilig middag idag!😊

    2. Det høres veldig koselig ut da og sitte sånn å fargelegge sammen. Og blir sikkert fint <3 Takk for at du kom på utstilling, takk for at du var med på challengen og Tusen takk for reklame og linking til Galleriet -) God lørdagsklem <3

    3. Ja det var veldig mye flott å se på galleriet i dag! Dine bilder var så flotte! så morsomt å fargelegge! Har skjønt at det er avslappende for hodet også.. Jeg skulle kanskje prøve det, men vet ikke når jeg skal få tiden.. Dagen flyr jo av gårde! Ha en god kveld og kos deg med kyllingfilet!

    4. Hanne Beate: Det har nok ikke vært enkelt nei. De av mine hun hadde plukket ut var de beste, etter min mening ?? Akkurat nå har vi en pause i fargeleggingen for å se Melodifestivalen på Svt. Middagen var himmelsk god ??

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Fargeleggingen er virkelig ro for sjelen skal jeg si deg. Er jeg stresset så forsvinner det når jeg finner fram fargeboka og pennene. Har man mange jern i ilden, er det kanskje ikke lett å finne tid til å sette seg ned. Ha en fortsatt en fin lørdagskveld ??

    6. Reiste litt i går gjennom vakere vinterlandskap. Var tilbake i Oslo om kvelden og tok ekspressbussen som skulle til Skien hjem.
      En lørdag er aldri lik for min del. De t er mange fine lørdagere fremover nå så det er bare og gjøre seg klar og benytte di mulighetene man har. Ha en fin søndag.

    7. fruensvilje: Det blir veldig hyggelig, for vi sitter å skravler å planlegger ting vi har lyst å gjøre utover å fargelegger til langt ut i de små timer :o))

    8. Helge: Vi går jo mot lengre og lysere dager, som gjør at man kan være ute lenger. Sola begynner snart å varme også, så det er på tide å planlegge noen turer igjen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg