Jeg liker ikke Sushi

Med en sånn uttalelse vil nok noen spørre, har du smakt det da? Jo da det har jeg, ved flere tilfeller men jeg kan ikke si at jeg liker konsistensen av den rå maten. Første gangen jeg smakte det var under en lunch på jobben. Alle de andre skulle spise det, og jeg hadde lenge sagt at det ville jeg ikke en gang smake. Jeg ble utfordret på det, og bestemte meg for at jeg skulle gjøre et forsøk. Som sagt så ble jeg ikke overbegeisteret, så det blir nok ikke noe mer med det for min del.

Når jeg var hos Nordby Shoppingsenter i dag, fant jeg denne posen med Candy Sushi og den tror jeg at jeg skulle klare å spise. Tror ganske vist at jeg ville like den også :o)) Jeg motsto fristelsen til å kjøpe den, og annet med masse sukker og e-stoffer.

             

#sushi #rått #fisk #likerikke #candy #candysushi #nordby #shoppingsenter #sverige

8 kommentarer

Siste innlegg