De er kanskje ikke så pene

Når jeg nå var så tidlig opp i dag, rakk jeg jo også steke noen muffins til formiddagskaffen… Vel jeg skal ikke ha alle sammen selv da :o)) De er ikke laget fra bunnen av, for jeg hadde en pose med muffins-mix i skapet som snart gikk ut på dato. For å tilføre muffinsen litt mer smak puttet jeg noen sjokoladepletter ned i røren. 

Jeg skulle nok heller ha strødd noen få i hver form i stedet, for jeg syntes at de ble litt på den søte siden. Så lenge man drikker en sterk og god kopp kaffe til går det greit, for det tar litt brådden av det søte.

Syntes kanskje ikke at de ble så pene å se på, ikke så glatte og fine som de pleier å bli…. Når det er sagt så var de veldig gode, selv om de ble litt søte. Jeg jo allerede smakt på en, når den var litt lun, men det blir nok plass til en til litt senere i dag tenker jeg :o))

#bake #muffins #sjokolade #sjokoladepletter #søtt #godt

6 kommentarer

Siste innlegg