Gave til naboen

I dag har naboen min bursdag, og i den anledning var jeg ute i lunchen å kjøpte et par gaver til henne. Hviste ikke hva jeg skulle finne på, og gikk litt rundt å kikket. Så kom jeg på at hun liker jo å lese, så da stakk jeg innom bokhandelen og kjøpte en bok. Den heter Hjertet brenner av Samuel Park. I tillegg kjøpte jeg en søt liten palme som står i en kjeramikkpotte som ser ut som en striesekk. Den var så fin at jeg tror nesten at jeg kommer til å kjøpe meg en tilsvarende selv.

Jeg passet på å ta med byttelapp i tilfelle hun har lest den, eller kanskje vil bytte den i noe annet. Du syntes kanskje det er rart at jeg kjøper gave til naboen, men nå er det nå en gang slik at jeg får alltid gave av dem på min bursdag å da kan jeg ikke være dårligere. Jeg har jo kjent dem begge siden jeg var barn, og det er hyggelig å ringe på sånn på ettermiddagen å overraske med en gave… :o))

#bursdag #gave #bok #hjertetbrenner #samuelpark #palme #plante

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg