Nok en strålende dag i Oslo

I dag var ikke kroppen helt med når jeg sto opp, og jeg kjente at det hadde vært veldig deilig å bruke bilen til jobben. Jeg slo fra meg tanken ganske raskt, ruslet ned i t-banen i stedet i et nydelig vintervær. Blå himmel og sånn passe kaldt.

Hadde en veldig koselig kveld inne hos naboen i går… Da jeg kom inn ved 19:30 tiden var bordet dekket , og midt på sto en nydelig sjokoladekake med biter av klementiner som pynt på toppen, og inne i kaken sammen med vaniljekrem. Den var himmelsk god, men jeg var veldig mett etter middagen så jeg orket bare et aldri så lite stykke.


(arkivbildet)

Kaffe der i mot har jeg ingen problemer med å drikke opptil flere kopper av. Vi satt å skravlet å koste oss fra til klokken dro over 10, men da hadde jeg sittet å jespet en halvtimes tid så jeg stakk inn til meg selv. Fikk jo selvsagt ikke lagt meg, men jeg satt meg opp i senga å så litt tv der. Da kunne jeg bare gli ned under dynen når øyelokkene ble for tunge, hvilket de jo ble ganske raskt :o))

Siden det er så nydelig vær ute, tenkte denne damen at hun skulle stikke ut å lufte seg litt…

Ha en strålende fin tirsdag folkens, blogges :o))

#sol #blå #himmel #vinter #vinterdag #kjølig #kaffe #kake #bursdagsfeiring #bursdag #kaffekos #nabobesøk

14 kommentarer
    1. så hyggelig att du fikk en slik koselig kveld )) et stykke sjokoladekake smaker,men det er nok lurt å begrense inntaket bittelitt hi hi.
      Høres deilig ed govær,så da håper eg du har fått en deilig tur ute

    2. fruensvilje: Jeg må nok begrense inntaket av godsaker, for det har dessverre blitt mer av meg den siste tiden. Så nå er det nok :o)) Ute var det helt deilig, hadde nesten ikke lyst til å gå inn igjen!

    3. Så herlig å ha gode naboer! Så slipper man å dra så langt også.. Håper turen ut var deilig! her skinner solen også! Ha en fortsatt god dag!

    4. Det var en koslig aften for dere. Ja, det er pent nå men det skifter fort så man bær nyte det mens man kan det. Men godt og vite at det snart er vår.

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg hadde bare en halvtime, så det ble bare en runde bort Storgaten til Oslo Domkirke, og tilbake igjen Torggata over Youngstorget til jobben. Det var uansett veldig deilig, og nå skinner ettermiddagssolen så innbydende at jeg gleder meg til jeg skal gå hjem om ca 30 min.

    6. Helge: Jeg er veldig heldig som har verdens beste naboer, og har hatt mye hygge med dem opp igjennom årene. Vi slipper nok ikke unna snø og kuldegrader på en stund til tenker jeg, men det går nå rette veien å vi er nærmere våren nå enn før :o))

    7. Nydelig vær her i dag..men jeg har bare vært inne..i morgen skal jeg ut å gå en tur…håper været holder seg 🙂
      Så hyggelig å kose seg å skravle med naboen da…jeg sliter alltid med å sovne om jeg drikker kaffe om kvelden…eller jeg sliter stort sett med å sovne uansett..men ekstra da :)) Fin kveld til deg <3

    8. Her er det motsatt… Jeg må ha kaffe om kvelden, da roer jeg kroppen. Helt motsatt av alle andre. Det hadde vært fint om det fine været hadde vart en stund til ??

      Har veldig gode naboer og vi stikker inn til hverdagen nå og da for en prat og litt kaffe. Kjempekos

    9. Veldig fint ute i dag ja, jeg GIKK hjem fra jobb , en time eller over det 🙂 Og bussen resten. Høres ut som en fin kveld i går også 🙂 Kos deg i kveld også <3

    10. frodith: På veg hjem tok jeg banen til Høyenhall, og ruslet bort til Brynsenteret i ettermiddagssolen, helt hærlig :o)) Blir en kveld foran tv-skjermen tenker jeg, men noen malende pusetasser i fanget :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg