Ikke så mye kaos

Jeg har vært veldig nysgjerrig på hvordan det har sett ut nede på Bryn, og om det i det hele tatt er mulig å komme fram der. Så derfor bestemte jeg meg for å dra på Brynsenteret å handle i stedet for nærbutikken etter jobben i dag.

Hadde trodd at det skulle være total kaos i trafikken sånn på ettermiddagen, men det var slettes ikke så ille. Egentlig var det mye mindre trafikk enn forventet, men når jeg tenker meg om så er det vinterferie så det er mindre av biler og folk overalt. Hvordan det så ut inne i Brynstunnelen kunne jeg ikke se, men oppå taket hvor man kjører for å komme ned til byen hadde de gravd seg innover i bakken. Fortauet var borte, og vi måtte gå i gaten, som var sikret med veidelere ut mot der bilene kjører.

Det var ikke så mye jeg trengte på Meny i utgangspunktet, men når man først kommer innenfor døren så ble det raskt litt mere. Da jeg var ferdig med å handle hadde jeg ca 20 minutter til bussen kom, så jeg satte meg på krakken å koste meg over at det var så fint vær å ikke så kaldt. Ofte er jeg nesten alene på bussen hjem, men i dag var det faktisk ganske full.

#bryn #brynstunnelen #trafikk #kaos #gravearbeid #shoppe #handle #brynsenteret #meny #buss #bussreise #ventetid

4 kommentarer
    1. fruensvilje: Brynstunnelen er gammel, og de startet arbeidet med å oppgradere den nå på lørdag. Det er en ganske trafikkert tunnel som E6 fra bla Trondheim går igjennom vider nedover Østfold mot Sverige. Jeg regner med at trafikken vil ta seg opp etter vinterferien. Jeg håper virkelig at vi får mange fine soldager fremover, hvor vi kan være ute :o))

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, jeg vil tro at det tar seg opp igjen til mandagen. Så her blir det å ta t-banen for meg, for jeg orker ikke å sitte i den lange køen det kan bli.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg