Knitting bowl – strikkeboller

Surret rundt på nettet, og da kom jeg over disse her. De kalles for knitting bowls, eller strikkeboller på norsk. Jeg kan vel ikke påstå at jeg syntes at de er vakre, men aritige og praktiske. De kommer i noen søtere varianter også, se bildene under :o))

                                   

                                                    

Egentlig så syntes jeg disse var ganske smarte, og kan stå på bordet ved siden av. Nøstene holder seg i allefall på plass, og man slipper å jakte på dem rundt hele heimen etter at kattene har dratt av gårde med dem. For de gjør faktisk det innimellom, som jeg skrev om tidligere der Vinja hadde virkelig surret seg inn.

#knittingbowl #strikkebolle #orden #garnnøster #strikke #håndarbeide #smar #løsning
 

14 kommentarer

Siste innlegg