God formiddag 😄

Stikker bare en snartur innom for å si GOD FORMIDDAG til de som stikker innom bloggen :o)) Jeg har sovet som en drøm i natt, og det er ikke så ofte jeg kan si det, men jeg har ikke vært våken en eneste gang :o)) Når øylokkene forsiktig gled opp og mine blå øyne kom til seg selv så jeg rett inn i en fukig snute, og hørte et tynt og såååårt mjaaaaaaaaauuuuuu!! Det var bare Vinja som ville si GOD MORGEN mamsen, det er tomt i matskålen, se å kom deg opp, glad i deg 💕

Om ikke alt for lenge kommer venninnen min Anne på besøk, og hun har med seg fargebøker og en bag med tusjer. Da skal vi sette oss på hver vår side av kjøkkenbordet og fargelegge og lage flotte kunstverk 🎨 Vi pleier vanligvis å lage litt god mat fra bunnen av på disse lørdagene våre, men i dag har vi tenkt å la Dolly Dimple fixe maten for oss, og vi bestiller en 🍕 pizza utpå kvelden. Det er jo MGP-finale i dag, og det må vi definitivt få med oss 😃

Er jeg ikke innom før i kveld/natt så håper jeg dere alle får en stråååålende 🌞🌞🌞 og fin lørdag 😉

10 kommentarer

Siste innlegg