Dette blir bra, tror jeg!

Like før strømmen gikk i går kveld, skulle jeg skrive et innlegg om at jeg hadde begynt på en nytt sjal. Jeg hadde jo kjøpt et nytt mønstret garn, som jeg tenkte ville bli fint. Var jo veldig spent på om det ble veldig busy å se på, men jeg syntes ikke at det var så ille.  Jeg begynte å strikke på det på formiddagen, og holdt på til langt ut på kvelden.

Til slutt måtte jeg legge det bort, for jeg begynte å få vondt i den venstre skulderen.. På bilde her har jeg akkurat begynte på nøste nr 2, og jeg innså at dersom jeg skulle få en stort og romselig sjal måtte jeg skaffe meg noen flere nøster. Derfor stakk jeg en snartur ut i lunchen og kjøpte 5 nøster til, så får vi se hvor langt jeg kommer med det. 

Da jeg strikket det rosa sjalet laget jeg mønstret med rader hele veien fra innsiden, noe som jeg fikk vite ikke stemte noe. Så derfor har jeg gjort akkurat som mønsteret sier, og da ble det seende sånn ut :o)) Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg det ble mye penere!

#sjal #strikke #strikketøy #håndarbeide #mønster #plagg

14 kommentarer

Siste innlegg