Nå skal jeg kose meg ❤

For noen år siden fikk vi en Barrista på jobben, og der er det ganske heftig med trafikk det meste av dagen. De selger god kaffe, baguetter, og litt søtsaker. Til vanlig liker jeg best å drikke kaffen uten noen tilsetninger av kaffe eller sukker, men innimellom stikker jeg ned og kjøper en dobbel latte. Siden det var fredag i går bestemte jeg meg for å skeie ut med en kopp til baguetten min.

Jeg hadde hørt tidligere på dagen at vi kunne få kjøpt Friele kaffe der nede til en ikke så altfor ille pris. Da jeg så at de hadde min favorittkaffe Malabar, klarte jeg ikke å la være å kjøpte en pose. Den er ikke så lett å få tak i, vel jeg har ikke klart å finne den. Han malte kaffen opp til filter for meg, og det luktet altså så vanvittig godt. På veg hjem hadde jeg posene mine i vesken, og duften av kaffe sto rundt meg. Mange som sto i nærheten på t-banen begynte å snuse, hehehe 😏

Jeg har ikke brygget noen kaffe av nyinnkjøpet i dag, men i morgen tidlig skal jeg tidlig opp for å se på Vasaloppet. Da skal jeg trakte en kanne, sånn at jeg har noe å kose meg med mens jeg sporter fra godstolen 😄

#kaffe #kaffekos #malabar #monsooned #kos #nam #godt #blogg 

8 kommentarer
    1. frodith: Akkurat på fredag så var det gøy at folk snuste rundt meg, ville kanskje ha vært litt mer bekymret en annen dag, hihihihi!! Du har helt rett, og skikkelig kaffe smaker definitivt best, og nå skal jeg gå å fylle opp koppen min :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg