Fuller House

For noen dager siden fortalte missmommy at  hun hadde vært inne på Netflix å sett på fortsettelsen av Full House, nå Fuller House. Jeg viste ikke at det var kommet nye episoder, hvor ungene i huset var blitt voksne og hadde fått egne barn. Jeg ble veldig nyssgjerrig på serien, men har ikke fått somlet meg til å sjekke den ut…., før i går.

Siden det ikke var så mye spennende å se på tv i går kveld, gikk jeg inn på Netflix for å se på “bare” en eller to episoder…. Vel, da øynene mine begynte å bli slitne og det var på tide å krabbe under fellen, hadde jeg fått med meg 7 eller var 8 episoder. 

Jeg er alltid veldig skeptisk til sånn “fortsettelser”, men jeg ble ikke skuffet denne gangen. Serien har det meste, kjærlighet, humor, tenåringsproblemer og voksne problemer. Jeg storkoste meg, og hadde det ikke vært for at jeg ble så trøtt hadde jeg nok sett alle episodene som var lagt ut.

Det blir nok ikke noen flere episoder i dag, men i morgen derimot skal jeg få med meg noen flere.. Ålreit da, resten av dem 😄

#fullerhouse #fullhouse #tv #tvserie #humor #morsomt #blogg #artig #kjærlighet #tenåringsproblemer #netflix
 

4 kommentarer
    1. missmommy.blogg.no: Jeg syntes også det siden de virkelig har klart å beholde den gode humoren og historiene :o)) Vi får se om jeg ser resten litt senere i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg