Drukner 😮

Jeg vet at jeg bare kan klistre en lapp på postkassen, så er problemet løst… Gjør jeg det, nei for jeg har et hat/elsk forhold til alle reklamen som dumper ned i postkassen.

På den ene siden hater jeg å slepe den ut i papirkontaineren, men på den andre siden elsker jeg å bla igjennom stabelen en gang i uken. For selv om jeg ser igjennom den hver dag, så går jeg bare ut en gang i uken. Da må jeg se igjennom haugen en gang til….

Nå har jeg akkurat kommet meg igjennom siste ukes reklamer og aviser i tillegg. Det tok meg jammen en god 1,5 time…..

Jeg tror jeg er den enste i denne oppgangen uten NEI til reklame på postkassen, men så får jeg jo med meg tilbudene som kommer… Hender at jeg sparer en del kroner på det 😄

#drukne #reklame #papir #postkassen #blogg

14 kommentarer
    1. jeg har hørt att posten får et fast beløp for hver kunde dei leverer reklame til,om alle sier nei til reklame da tror jeg det blir få dager i uken att posten leverer,det blir rett og slett for dyrt for dem.Så vi motar reklame og noe er godt å få og noe ikke,men vi har papirdunk så det går greit

    2. fruensvilje: Nå som lørdagsombæringen er over for postbudet, så må vi jo sørge for at de har rikelig med “post” å bære ut de andre dagene :o)) Vi har 4 store dunker ute ved garasjeannlegget, og de er konstant fulle med papir… Det er jo ikke bare reklame der, men også masse papp ;o))

    3. hihi same here 😉 jeg tenker på å ha nei til reklame…. men så tenker jeg at jeg må jo ha reklame for tenk om det er noe på tilbud som jeg er på jakt etter? haha

    4. Få deg slik nei-takk-til-reklame og fest på postkassa. Det har jeg og ingen reklame. Reklame er en pest og plage f.eks kino, var 20 minutters reklame før filmen sist jeg var på kino(snåsamannen). Men reklamen har makt. Med en slik lapp på postkassa har man sagt nei takk til reklame. Det blir mye papir ut av ddet, men det koster millioner av kr og produsere, ikke minst mot jul. Nå er det slutt med post på lørdagene så dermed blir det kanskje desto mere i resten av uka. Hvis det ikke hjelper med en slik lapp så ta kontakt med postkontoret.

    5. Helge: Jeg syntes det er noe pes å bære ut all reklamen, men skal jeg være helt ærlig å det skal man jo være, så liker jeg å sitte å bla igjennom det :o))

    6. Ja, det blir mye reklame og det er de samme som sender ut hver uke. De som selger møbler og el.utstyr kunne jo godt ha sendt ut litt sjeldnere. Likevel liker jeg å bla igjennom de og se om jeg finner noen gode tilbud, – de som ikke får reklame går glipp av mye der. Ha en fin tirsdag!😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg