Tunge øyelokk i dag… 😪

I dag har jeg øyelokkene langt nede på kinnet, kjennes det i allefall ut som… Skal ikke klage på det altså, for jeg har sovet så godt i natt at jeg har striper i ansiktet etter en brett eller to på puten, knis!! Jeg var så sliten og trøtt i går kveld at jeg bare forsvant inn i drømmeland så fort kroppen kom i vater, og jeg husker knapt at jeg slo av lyset på nattbordet…

Jeg må jo bare si at jeg sto ikke opp først nå altså, neida jeg har vært oppe i flere timer allerede. Bare det at hode mitt ikke helt har kommet til segselv enda, og derfor står det en kopp rykende varm kopp kaffe ved siden av meg på bordet. Den skal nyyytes i all stillhet…..!!

Så blir det slutt på det, for da må Pittbulljedda få satt en rakket et sted vi ikke bør snakke høyt om, og komme i gang. Jeg får besøk om noen få timer og innen det skulle jeg ha gjort rent her, men jeg rekker neppe full rengjøring nå så det får bli en light versjon denne gangen. Jeg håper gjesten ikke har pusset brillene sine, for da kan det hende at hun ikke ser det jeg ikke rekker å ta 😄 Nå kjenner jeg henne såpass godt, at jeg vet at hun ikke legger vekt på om det finnes noen støvkorn her og der. Med to langhårete katter er det ikke så lett å holde kattehårene borte heller…

Ellers så er det en grå og trist dag ute her i Oslo med lav tåkeføring… Håper den letter utover dagen, sånn at det blir fine skytterforhold for gutta oppe i Holmenkollen senere i dag. Man håper jo på en medalje der, men franskmennene skal nok bli vanskelig å slå. Likevel, håpe kan vi jo gjøre 🙌

På tide å komme seg opp av godstolen å sette i gang… Ha en strålende dag alle sammen!

#trøtt #sove #kaffe #nytelse #venninne #besøk #holmekollen #skiskyting #oslo #blogg

8 kommentarer
    1. så deilig å få sove godt natten gjennom,det gjør ikke jeg.Men det er vel fargelegging som står på din plan når besøket ditt dukker opp )) uansett så kos dokke

    2. Det høres deilig ut å sove lenge!! Jeg er stilt inn på 0720..Da er jeg oppe..:-) samme når jeg legger meg..hihih.. Kos deg med besøk, og håper du våkner lit til..:-)

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var litt sånn som du…. Da hadde jeg fått litt mer ut av dagen, men det er jo godt å sove litt lenge. Jeg er jo oppe tidlig mandag til fredag. Vi storkoser oss nå med å se finalen i den svenske Melodifestivalen.

    4. Var på farten i hele går, men tok noen matpauser innimellom. Stopept litt i Elverum og besøkte et tivoli der. Moro med karusell, spesiellt når det er lenge mellom hver gang. I dag sløver jeg hjemme, mulig det blir kino i dag og en pizza etterpå. Ha en fin dag.

    5. Helge: Tivoli er gøy, og det er lenge siden jeg var på det… Faktisk ikke siden jeg var på ferie i Danmark, men som den store pysen jeg er passet jeg vesker og lommebøker mens de andre kjørte de store karusellene :o)) Det er godt å sløve hjemme også innimellom. Skal gjøre det samme selv tenker jeg. Kos deg med pizza, og søndagen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg