Jeg sa JAAAAAA jeg 😄

I forrige uke sendte Anne meg en melding og spurte om jeg ville være med på en konsert til sommeren, og jeg trengte ikke noen betenketid før jeg svarte på det. Å det kom tilbake med en gang:

JA
                                                             

Årsaken til dette gledesutbruddet var at den lune og flotte Kim Larsen skal ha konsert i Moss i august, nærmere bestemt 20.08.2016. Som den langvarige og trofaste fan jeg er så er dette stort, for det er leeeeng siden jeg har hatt muligheten til å komme på konsert med ham igjen. Moss er ikke langt fra Oslo, dessuten er det på en lørdag, så det spiller ingen rolle om Pittbulljedda kommer sent hjem heller 😵

Anne er like stor fan som meg, og har vært det like lenge som meg… Det har vært mange flotte konsertopplevelser med Lune Larsen på scenen, men jeg tror at den jeg satte mest pris på er den på “Pumpehuset” i København. Det å få oppleve han i Danmark sammen med danske fans var stor. 

Konserten han skal ha i Moss er under Festivalen Sin, hvor også disse bandene skal opptre: Death by Unga Bunga, Violet Road og Dum Dum Boys. Gleder meg vilt allerede 😜

#ja #konsert #festival #kimlarsen #deathbyungabunga #violetroad #dumdumboys #moss #festivalensin #glede #musikk #danmark #pumpehuset #københavn #opplevelse

22 kommentarer
    1. Dette gleder jeg meg til.
      Er så lenge siden vi har vært på konsert med Kim Larsen.
      Selvom vi har vært på mange blir man aldri lei av han.

    2. Tone V.: Det er jo ikke sikkert du liker Kim Larsens musikk, men han kommer til Kristiansand den 23.07.16. Konsertene hans passer godt til å ta med hele familien, hvis man har lyst :o))

    3. Anne: Det blir morro dette her.. Bare så synd at det er så lenge til, skulle ønske at det var nå i nærmeste fremtid. Nå ja, da har vi noe å glede oss til :o))

    4. Så gøy..så jo veldig positiv ut på det bildet..hehe.. :)) Aldri sett Kim Larsen live..men digger sangene og stemmen :)) Detta blir nok en fin opplevelse for dere :)) Fin dag videre <3

    5. annebe: Ja dette blir suuuuupert, for konsertene til Kim Larsen er definitivt verdt å få med seg. Hvis du noen gang har sjansen til å gå, burde du få med deg det :o))

    6. Unni: Hehe, dette er min søte lille avatar, som jeg har laget på appen Bitmoji… :o)) Det kribler i kroppen når jeg tenker på at jeg skal se og høre Kim Larsen igjen :o))

    7. Det blir nok en fin helg 🙂 Og får du muligheten til å se han i Langesund, så må du dra dit også. En herlig plass å være på konsert. Jeg er der hvert år om det er noe sebart der 😀

    8. frodith: Jeg tror ikke han skal dit i år… De konsertene han skal ha i Norge er Kragerø, Kristiansand og Moss. Sistnevnte har han hatt konsert før, og da var vi der å storkoste oss med masse god musikk…

    9. Så herlig da ! Er selv en gammel fan. Jeg og min mann var på operataket i Oslo for noen år siden på konsert med Kim Larsen, Åge Aleksandersen og Mikael Wiehe. Alle sammen i en og samme konsert. det var mektig! Det låt fantastisk. Gled deg!

    10. toveview: Den konserten på Operataket skulle jeg ha vært på, men jeg ble dessverre dårlig å kunne ikke gå. Kan tro jeg fortvilet når jeg våknet opp den morgenen konserten var, og innså at jeg ikke orket å gå ??

    11. Dette blir sikkert flott. Kim Larsen er en dyktig artist men lever kanskje noe på gamle slagere. Men det err bra at dere har noe og se frem til, håper det blir en god weekend for dere med flott vær og god mat som skaper fine minner.

    12. Fint vær gjør jo opplevelsen perfekt, så vi håper jo på det. Kim har kommet med mye nytt de siste årene, men det er nok de gode gamle folk synger mest med til.??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg