Lunchavtale

Det er alltid hyggelig å møte gode venner til en lunch, sånn i starten av uka. I dag møtte jeg min gode venn og tidligere kollega Terje.

Vi hadde bestemt oss i forveien at vi skulle møtes borte på Taverna’n på Youngstorget. Terje var allerede kommet når jeg kom haltende inn døra.

Sorry Terje, jeg var på tjuarferd og stjal bildet ditt. Håper jeg er tilgitt 😇

Vi ble litt sånn satt ut da vi oppdaget Janne Formo på et bord like i nærheten. Glemte ganske raskt at hun og vennene eller hvem det nå var satt der. Vi ble så opptatt med å skravle om våre egne ting vi.

Det ble en deilig kyllingsalat lunch som smakte så godt, at jeg nesten kjenner smaken i munnen bare jeg tenker på det.

Det har jo vært så fint vær i dag, så det var nesten litt fælt å gå tilbake på jobb, men det måtte jeg jo. Nå er jeg på veg hjem å sitter på banen, og om noen minutter skal jeg begynne bestigningen opp til de stormfulle høyder, hvor jeg huserer. Det er en bratt stigning og jeg ser det som en treningsøkt.

#lunch #avtale #venner #tavernan #youngstorget #kyllingsalat #sol #hjem #trim

17 kommentarer
    1. Så koselig ut med god mat det der…hyggelig å gjøre slike ting på en Mandag 🙂 Håper gåturen hjem ble fin den også 🙂 Kos deg med kvelden <3

    2. Så herlig å få et avbrekk midt på dagen! DET har jeg aldri kunne i mine jobber..hihi. Må jo være deilig! Men skjønner at det kan være tungt å gå tilbake på jobb.. 🙂

    3. Koselig med lunsjavtale. 😉 Såg veldig god ut maten!
      Og så får vi håpe at sola skinner igjen, så fort du har fri og kan nyte den! 🙂

    4. annebe: Spaserturen var frisk den, og økte pulsen betraktelig… Det var jo så deilig temperatur ute, så det var bare godt å være ute litt :o)) Dersom du skulle ta veien om Oslo, burde du teste ut Tavernan, for det er ikke bare hyggelig der men de har veldig god mat også :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kan ikke ta en sånn lang lunch så ofte, og derfor er det veldig hyggelig de gangene jeg kan gjøre det. Temperaturen kom over +10 grader i dag, så det var virkelig en fin vårdag :o))

    6. fruensvilje: Vi har vært på Tavernan et par ganger tidligere, og alltid fått veldig god mat. Interiøret er litt rustic, noe som gjør det veldig hjemmekoselig.

    7. Unni: Det var kjempekoselig, og vi hadde så mye å skravle om at vi kunne sikkert ha sittet der enda vi, hehe!! Det er ingenting å utsette på maten der, men det var kanskje litt stor porsjon sånn at jeg dessverre måtte legg igjen litt.

      Det var jo en ordentlig vårdag i dag, med grader over + 10, og det er noe jeg fort kan venne meg til :o))

    8. Intet å utsette på den kyllingsalat – lunsjen din, så utrolig godt ut. Trivelig start på uka med lunsj og vennetreff. Tøft at Janne Formo satt på et nabobord, sikkert en restaurant med godt renomè. Men hyggelig at dere ikke lot dere bli satt ut av den grunn, og at skravla gikk, hehe 🙂

    9. toveview: Til den gode salaten var det parmesan-dressing, og det var prikken over i’en :o)) Skulle det dukke opp en kjendis når jeg er ute, og de ikke er på jobb, ja da mener jeg at de må få være privatpersoner på lik linje som megselv! Dessuten var vi så opptatt av vår egen samtale at vi ikke hadde tid til å følge med på hva andre foretok seg :o))

    10. Takk for en hyggelig lunsj, – og tyveri av bildet er helt ok….hehehe!! – Ja, – vi lar oss ikke stoppe av noen kjendiser! – Ble en lang gåtur på denne karen etter at vi gikk hvert til vårt – var jo så deilig ute!
      Vi ses om til uken – har hverfall 1 avtale i påsken
      :))))

    11. Terje: Takk det samme :o)) Du skulle bare ha vist hvor fristende det var, og bli med på en runde i byen i det fine været… Har dere noen forslag til noen aktiviteter vi kan finne på i påsken, så er det bare å sende en melding vettu ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg