Gjorde det igjen..

Jeg har en litt vemmelig hobby, og det er å sitte på YouTube å se på videosnutter… Hva er så vemmelig med det tenker du kanskje? Nå er ikke dette filmer med søte hundevalper eller kattunger, nei det er gyselige filmer hvor privatpersoner og leger fjerner megastore hudormer, kviser og byller. 

Det verste er at jeg sitter å vemmes når jeg ser på dem, men jeg klarer jo ikke å slå av av heller. Sitter der med PC’n i fanget å grøsser mens jeg ser hvordan byllene eksploderer og spruten av…., ja vi vet jo alle hvordan det ser ut, fyker tvers igjennom rommet å lander på vegger og skap. Noen ganger står den som filmer litt for nære, og det viser seg ofte å være dumt!!

I går “skulle jeg bare” se litt før jeg gikk å la meg, men det var ingen god ide for jeg kom meg ikke i seng før langt på natt. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke folk har gått til lege før, for noen av disse byllene er altså så digrea at jeg har ikke sett maken.

Jeg måtte leite en stund innen jeg fant et bilde som ikke var for ille, for det er jo ikke sikkert at andre er like fasinert som meg over dette. De aller fleste syntes sikkert at dette her er bare alt fo motbydelig.

Når jeg nå er inne på temaet, så kan jeg jo informere om at min egen lille boble av en vannblemme fixet seg selv i går. Midt under innspurten til Johannes Tingnes Bøe, så gikk det hull på den av seg selv. Den hadde fått en veldig festlig form, og var ikke ordentlig rund lenger så jeg skjønte at noe var i ferd med å skje. Jeg hadde jo ikke noe vatt her hjemme, så det ble Q-tips dynket i pyrisept for å rense, og deretter en sårsalve for å lindre. I dag da jeg våknet var det faktisk ganske bra :o))

Hva med deg, er du fasinert av dette?
Klarer du å se på denne typen filmer?

#motbydelig #kviser #hudormer #byller #vannblemme #ekkelt

7 kommentarer
    1. Nei jeg ser ikke på sånt. Mange av de der videosnuttene er dessuten virusbefengte, og når du åpner dem; vipps så har du virus på dataen din. (Bare for å advare deg)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg