God formiddag…

Da denne damen slo opp sin blå øyne til morran i dag, var det allerede begynt å bli lyst ute. Å det var ikke for at jeg hadde sovet spesielt lenge hellet…

Temperaturen var ganske grei, så jeg kunne sette opp balkongdøren å slippe ut kattene. De var ikke seine om å løpe ut, og det var rett opp på klatrestativet å mjaue litt til dagen 😄

Da jeg rusla ned til t-banen var himmelen blå og solen hadde alt stått opp. Jeg nærmest koste meg der jeg gikk nedover.

Når jeg så rundt meg på mine medpassasjerer, så virket det nesten som om alle var i godt humør. På vinteren sitter smilet langt inne, men ikke i dag gitt 😉

Om litt er det lunch for denne damen, og jeg må bare ut å gå rundt kvartalet for å få noen solstråler i ansiktet.

Ha en strålende dag folkens 😄

#sol #vår #varme #tirsdag #blogg #katter

10 kommentarer
    1. Det har vært en deilig dag, var en kjapp tur i Oslo idag tidlig. Det merkes på folk at det går mot vår, mere og mere joggesko, solbriller og lettere tøy var det og se på Oslo S. men jeg bruker fortsatt dynejakke, den er med meg noen uker til vil jeg tro.

    2. Helge: Jeg har heller ikke pakket bort dynejakken… Litt redd for at jeg skal bli forkjølet, for selv om det er varmere i været er luften skarp å det er lett å dra på seg noe. Jeg var akkurat ute en liten tur, og folk satt på kanten av fontenen på Youngstorget å koste seg i solen :o))

    3. Ååh det er så deilig når lyset kommer, og melder om våren! Å stå opp før klokken sju, og det er lyst og solen titter frem.. Det er virkelig herlig! <3 Nyt dagen.

    4. Unni: Det er ikke for ingenting at jeg er mest glad i våren :o)) Om litt skal jeg gå hjem for dagen, og det beste er jo at det fortsatt er lyst og solen skinner :o))

    5. det var et vakkert bilde,og ikke det verste en kan gjøre ,det å slå opp øynene til en nydelig blå himmel ) synes du er så flink til å komme deg ut en tur i matpausen din,det er veldig lurt )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg