Der gikk den gitt

Det var litt tungt å komme seg opp i dag, kroppen var helt død. Som et resultat av det kom jeg meg ut av døra akkurat såpass sent at jeg ikke rakk banen.

Uansett så er det flott vær i dag også. Jeg tok en tynnere jakke på sånn at jeg ikke skulle renne bort når jeg sal hjem i ettermiddag. Nå på morran et den litt kald, og jeg fryser litt her jeg står å venter.

Trøtt men ganske blid er nå Pittbulljedda, en tidlig morgen.

#sent #mistet #tbane #morgen #vær #trøtt #blogg #småfryser

12 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Det gjør jo det, og jeg rakk på jobb til morgenmøtet vårt, og da er det jo ikke så ille vettu :o)) Ha en strålende dag du også :o))

    2. Kjedelig å ikke rekke toget! 😉 Men jeg ser i kommentaren din over her at du rakk deg på jobb til morgenmøtet, og da ble det vel hell i uhell!? 😉
      Håper dagen din blir fin! <3 Og du, jeg digger hårfargen din! 😉

    3. Unni: Jeg har to baner jeg kan ta, og helst skal jeg ha den som går ca 10 over hver hele time. Rekker jeg ikke den, går det med et skrik å ta den som kommer ca 15 min senere.

      Takk du, jeg liker den også :o)) Like før jul bestemte jeg meg for at nå har jeg hatt helt lyst hår ganske lenge, og ville gjøre noe spennende med fargen. Da ble det en oransje farge, for jeg fant ut at det kanskje ikke var så kledelig med rosa. Var avsted å farget det på nytt for et par uker siden, og da ble det enda mer oransje enn sist.

    4. Det ble en vakker dag i dag også men det er kaldt om natta. Det var endel is like her nede så piggdekk og dynejakke bør ikke legges. Det blir liv og røre på mange utesteder hvis sola er islag i påska.

    5. Helge: Jeg tok sjansen på å ta en tynnere jakke i dag… Det var litt kjølig, men nå i lunchen var det akkurat passe :o)) Å ja, folk kommer til å strømme til utestedene hvis sola og varmen fortsetter :o))

    6. fruensvilje: Jeg har vært litt bekymret for å kle av meg for tidlig, for jeg har så lett for å bli forkjølet. Nå i kveld sitter jeg med en hals som kiler hele tiden, og veldig slapp. Så nå lurer jeg på om det er allergi eller en forkjølelse som er på gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg