Jula varer IKKE til påske

For et par dager siden skrev jeg om at det hadde kommet opp en “juledekorasjon” nede på Bryn Senter, og jeg undret over om de hadde tatt feil av datoen der nede. Det er jo påsken som nærmer seg og ikke jula…

I dag var jeg en snartur innom Bryn Senter for å handle litt, og da kom forklaringen på den noe merkelige dekorasjonen. På lørdagen 19.03., får nemlig senteret besøk av søstrene Anna og Elsa fra Frost. Med det samme jeg så det, ga jo dekorasjonen mening med en eneste gang…

Med andre ord, så hadde ikke deokratørene tatt feil av datoen alikevel, knis!!

#frost #disney #anna #elsa #jul #deokorasjon #feil #bryn #senter

6 kommentarer
    1. dvergpinschere i mitt hjerte: Regnet nesten med det, men man kan jo aldri vite… De kunne jo ha satt opp plakaten av de to Disney prinsessene med en gang :o)) Nå ja, det blir helt garantert gøy for ungene å møte dem på lørdagen :o))

    2. Åh, det er derfor ja. Det er utrolig hvor lenge Frost-interessen varer i forhold til mye annet. Ha en fin og solrik dag!🌞

    3. Hanne Beate: Jeg var i London rett før jul, og da stakk vi innom Disney butikken. Det var Frost effekter i halve butikken, og i resten var det Star Wars… Å butikken var smekkfull, puh. Ha en strålende fin fredag du også :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg