Helt gÃ¥en…

Jeg trodde faktisk ikke at det gikk ann å bli så sliten jeg, som jeg er nå… Hele kroppen verker bare jeg rører på meg, og det kjennes nesten ut som om jeg skulle ha løpt maraton eller noe i den stilen. Jeg gikk ganske grundig til verks når jeg gjorde rent, så nå lukter det rent å friskt her. Passet samtidig på å få ryddet og kastet litt i samme slengen.

Kattene hadde et par gamle og dårlig klatre-/klorestativer som hadde sett sine beste dager, og jeg har ment å kvitte meg med dem lenge. Jeg kjøpte et nytt til dem, som har stått i entreen, men der var det egentlig i veien, så da den gamle travere ute på balkongen ble kassert flyttet det nye ut dit. Tror ikke at kattene ble så veldig happy når en av favorittplassene deres forsvant, men de venner seg nok ganske raskt til det. Passet samtidig på å flytte rundt på litt flere møbler i entreen også, så ble det rene danseplassen der ute.

Når jeg hadde fått slept alt på plass var ryggen min helt gåen, og jeg gikk helt krokete til etter at jeg hadde fått tatt meg en lang og varm dusj. Da slappet musklene i ryggen av. Den er ikke helt god enda, men mye bedre. Det er verre med knærne og albuene mine, såpass ille at jeg måtte ta smertestillende for å ta toppen av smertene. Det er en grunn til at jeg ikke overanstrenger meg til vanlig når jeg gjør rent, og det er for å slippe sånne plager som dette etterpå.

Før jeg laget meg middag slepte jeg meg opp på loftet for å hente påskepynten, men jeg har ikke fram noe enda. Det venter jeg med til i morgen tidlig. Nå har jeg tenkt til å ta kvelden snart, jesp!! Kattene har allerde gått til ro, Vinja oppe i klatrestativet mens Ronja ligger i to-seteren og småsnorker :o))

#sliten #trøtt #vondt #vanske #rengjøring #smerter #rydde #kaste #ødelagt #påskepynt #knær #albuer #katter #ronja #vinja

8 kommentarer
    1. Ja der kan du se..det er ikke sunt å være husmor!! og gjøre rent er farlig!! 🙂 Håper det gir seg etterhvert!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehehe, nei jeg skulle nok ha latt være… Man burde kanskje se husarbeidet som trening, hmm nei forresten jeg pleier skjelden Ã¥ fÃ¥ sÃ¥ vondt da. NEI, nok sutring!! I morgen er jeg nok oppe og gÃ¥r igjen, for hopper er nok litt ambisiøst :o))

    3. Husarbeid er trening, sitt private treningsenter om man vil. Det tar tid så hvis man tar et rom av gangen går det greit. Fikk tatt kjøkkenet i går og fortsetter idag med støvsugern + litt vask. Mye er gjort på etpar timer.

    4. da håper jeg att kroppen har kvikna til litt i dag )) og tenk kor deilig det blir å nyte påskedagene i rein og ryddig leilighet )) jeg tar smertetillande fast ,så jeg får ikke slike topper,fikk klarsignal fra legen sist uke att slik måtte det være en stund )

    5. Helge: Du har helt rett i det… Jeg tok virkelig et rom av gangen nøye denne gangen, og det var vel derfor jeg ble sÃ¥ sliten. I dag er jeg i fin form, og skal gyve løs pÃ¥ badet om litt for det orket jeg ikke i gÃ¥. Du har fÃ¥tt unna en god det husarbeidet selv ser jeg :o))

    6. Mariann Sæther Tokle: Kan jeg nok tenke meg at pusene er fornøyd, når dere har vært borte fra dem. Mine er i ekstase bare når jeg har vært borte en dag de :o)) Godt å komme bort litt, men også veldig godt å komme hjem igjen.

    7. fruensvilje: Litt stiv og støl er nok kroppen i dag, men ikke verre enn at jeg kan gå løs på badet om ikke så lenge. Orket nemlig ikke å gå i gang med det i går. Heldigvis er ikke det det verste rommet å ta :o))

      Jeg trenger ikke å ta smertestillende hver dag nå om dagen, det er noe som går litt i perioder for meg. Smerter har jeg nok hver dag, men heldigvis ikke så ille at jeg trenger å ta noe for det. Ha en fantastisk søndag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg