Jessica Jones

I dag har tv’n stått på Netflix hele tiden, og jeg har hatt seriemaraton… Plukket bare ut en serie helt uten å tenke hva jeg hadde lyst til å se på, og da endte jeg opp med Jessica Jones. En serie jeg aldri hadde hørt om tidligere, men den er faktisk ganske spennende. Det ligger 13 episoder ute på Netflix, og jeg er nå på den 12’te akkurat nå. Om det er laget flere sesonger aner jeg ikke…

Litt om hva den handler om… Jessica Jones var tidligere sammen med en mann som kunne kontrollere andres mennesker hjerne, telepatisk. Han får andre til å gjøre akkurat det han vil. Går ut av et rom, stikke seg selv med kniv eller saks, skyte segselv eller andre. Hun tror hun har drept ham, men det viser seg å være helt feil… Flere år etterpå dukker han opp igjen, og hele serien handler om hvordan Jessice Jones med hjelp av nye og gamle venner forsøker å drepe han sånn at han ikke lenger kan gjøre noe mer skade.

I rollen som Jessica Jones finner vi Krysten Ritter som har spilt i flere kjente filmer og serier, og som erkeskurken Kilgrave gjør David Tennant er bra jobb. Han har tidligere spilt Dr Who og skurk i Harry Potter.

Har du sett serien??

#tvserie #jessicajones #marvel #netflix #krystenritter #davidtennant #seriemaraton #drwho #harrypotter

4 kommentarer
    1. Nei aldri sett den..og er nok heller ikke noe for meg..hihih. liker ikke sånn forfølgelses greier..ALT for skummelt..Men fint du har kost deg..:-)

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Den er til tider veldig brutal, men ikke så mye at jeg må snu meg vekk. Akkurat passe syntes jeg :o)) Serien er nok ikke for alle, det innrømmer jeg gjerne!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg