Brrrrrrrrr!!!

Ja da, jeg vet at dette ser helt idiotisk ut, men akkurat nå sitter jeg med vinter jakke på meg inne å fryser så jeg skjelver, brrrrr!! Varmeovnene står på + 25C i alle rom så det er ikke kaldt inne heller. Jeg begynte å fryse før jeg gikk fra jobben i dag, og det var vel da det hele startet tenker jeg. Så når jeg gikk ut for å kaste søppel tok jeg på meg godjakka mi, og når jeg kom inn igjen ble den bare på.

Jeg hater å syte og klage, men litt må til i dag kjenner jeg…. Det er ikke bare hånden min som er slem med meg i dag, men de andre leddene min også. Der kan det nok hende roten til alt ondt ligger. Vet fra erfaring at når leddene min er vonde, så har jeg lett for å fryse!!

Jeg må jo le oppe i alt elendet også, for hvem sitter vel med vinterjakke med pelskrave inne 😵 😵 😵 😵 😵 😵 😵

               

Dette er nok det eneste stedet jeg er varm, under støttebandasjen… Den kom med skinne, som gjør at jeg ikke kan røre så veldig mye på håndleddet. Til og begynne med var den slettes ikke så behagelig å ha på, men den formet seg å nå er den faktisk ganske behagelig 😍

#frossen #fryser #vondter #vondt #smerter #venstre #hånd #vinterjakke #inne #støttebandasje #skinne #blogg #håndledd

9 kommentarer
    1. Da må du ha fortsatt god bedring! og ja, når jeg har smerter, så har jeg lett for å fryse, eller svette..Så kroppen er nok litt i ulaget..Ikke noe godt..Håper du blir bedre i morgen da..:-) Sov godt! med ekstra dyne og masse tepper!

    2. Tone: Takk du ? Det ser ikke ut til at det er noen fare for at jeg renner bort, for jeg har fortsatt ikke klart å få varmen. Om litt blir det senga, så da kanskje ??

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk :o)) Det blir nok et par tepper på toppen av dyna i natt ja, og så får vi håpe at formen er bedre igjen i morgen :o))

    4. et godt råd om du fryser slik er å ta et veldig varmt forbad,litt på grensa til att du kan stikke beina i vannet,da blir du fort varme ,og tar du med en kopp te i tillegg kommer varmen i kroppen tilbake fort )

    5. fruensvilje: Jeg skal gjør det i kveld, hvis det er like ille da. Nå ble jeg heldigvis varm når jeg kom under dyna, og jeg har heldigvis ikke begynt å fryse hittil i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg