Tigerstaden er innpakket

Man kan godt beskrive det på den måten, for tåken dekker hele byen… Den var tjukk da jeg var ute på balkongen for å ta bilde, men nå er det blitt enda verre. Nå er det ikke mulig å se til enden av parkeringsplassen lenger, og det er skikkelig kuselig. Håper faktisk at det letter innen det blir mørkt, for da syntes jeg nesten at det kan bli litt klaustrofobisk når man nesten ikke ser lenger enn rett utenfor stuevinduet.

Skal jeg være helt ærlig så vi jeg mye heller ha øsende regnvær i stedet for tjukk tåke… Selv om det er noe skit å bli klissvåt når man må ut i regnværet, så er det veldig koselig å sitte inne å høre regnet tromme på vannbrettet. Eller sette seg ut på balkongen en sommerdag å se på regnet som sildrer ned, etterfulgt av sola som kommer å tørker det hele opp på noen få minutter :o))

Hva med deg, tåke eller regn?

#natur #tåke #regn #trist #klaustrofobisk #mørkt #blogg #vær

12 kommentarer
    1. Ja her er det også tåke og regn.. Ser ut som sola har lyst å bryte igjennom..men er for tykt lag.. Var å gikk tur og det var så tykk tåke at man følte man ikke så noe forran seg.. Jeg er enig, nesten bedre med øsende regn! Tåken gir jo alltid litt duskregn også.. Ha en god dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hos meg får nok sola ganske store problemer med å komme igjennom tåka, for den er for tjukk dessverre. Ingen bedring dessverre! Heldigvis har jeg det ganske koselig her inne, så da får det bare være med det.

      Ha en fortsatt fin tirsdag :o))

    3. Nå er kanskje regn best slik at siste rest av snø forsvinner, så kan det bli sol og varmt. Men det er litt fint med litt tåke. Men det skifter fort. Det kom ei god skur med regnvær ovenfor Lilelstrøm igår, jeg dro forbi der i går, men i Oslo var det opphold. Så det kan være veldig lokalt.

    4. Helge: Du har helt rett, det skifter ganske fort.. Nå er tåken mer eller mindre borte, og sola skinner igjen her og der igjennom skyene. Regner med at vi ikke har sett det siste av regndråpene akkurat :o))

    5. fruensvilje: I morgen skal jeg tilbake pÃ¥ jobb etter to dager hjemme med feber, og da er jeg ikke sÃ¥ veldig opptatt hva slags vær det er…, vel nesten da!! HÃ¥per bare det blir fint til helgen for da skal jeg pÃ¥ karneval :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg