😽 Ei med godt sovehjerte 😽

Tidligere i dag, når formen hadde tatt seg opp litt, halvt satt halvt lå jeg i senga å glodde på dag-tv… Da kom Vinja å hoppet opp i senga å ville ligge inntil meg. Hun sovnet etter at jeg hadde rufset og kóst med pelsen hennes en stund, og malte så høyt at jeg ble trøtt jeg også. Det tok ikke lange stunden innen jeg sovnet jeg også. Da jeg våknet etter en stund lå hun der fortsatt, og da jeg rørte litt på meg strakk hun bare på seg innen hun var langt inne i drømmeland igjen.

Det var så mørkt i rommet så kvaliteten på bildet er ikke noe å skryte av, men det var heller ikke hensikten med det. Måtte bare vise den nydelige pusejenta mi der hun lå så søtt å sov ved siden av meg. Det er vel ingenting så nydelig som en sovende katt.

Formen er mye bedre nå i kveld, men jeg er fortsatt ganske slapp og sliten i kroppen. Derfor blir det nok ikke så lenge før jeg tar kvelden. Trenger en god natt søvn nå kjenner jeg, sånn at jeg forhåpentlig orker å komme meg på jobb i morgen.

#katter #pus #vinja #sove #kose #trøtt #sovehjerte #foto

14 kommentarer
    1. Så godt å høre at du er bedre..må få i deg nok væske, så kommer nok formen seg litt.. Man blir jo slapp av å miste så mye energi! Koselig med kattebesøk på armen! Ha en god dag i dag!

    2. Søtmonsen ): Denne her har blitt mer og mer kosete med Ã¥rene… Hun skal alltid ligge i senga mi pÃ¥ kvelden Ã¥ kose litt før jeg sovner. SÃ¥ kommer hun tilbake igjen nÃ¥r vekkeklokken uuler for Ã¥ si god morgen :o))

    3. Tone: Kroppen er ikke helt i form enda, svimmel, litt feber og veldig slapp. Trodde jeg skulle være i bedre form i dag, men men…. Ja, Vinja vet Ã¥ ta seg til rette Ã¥ finne den rette kosestillingen hun :o))

    4. Unni: Lille koseklumpen til mamsen sin hun her :o)) Jeg har sovet godt, men er nok ikke helt tilbake i jobbeform. Svimmel, litt feber og veldig slapp, så det blir hjemmetilværelse i dag også.

    5. fruensvilje: Jeg er i bedre form, men ikke så bra at jeg orket å jobbe i dag. Slapp i kroppen, svimmel med litt feber. Ja, kattene vet å finne gode sovestillinger på de merkeligste steder :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har nok ikke fått i meg nok veske, men om det er derfor at jeg føler meg slapp, har feber og er litt svimmel vet jeg ikke. Akkurat det har jeg tenkt å gjøre noe med i dag.

      Vinja kommer alltid når jeg skal legge meg, og så ligger vi litt å koser før jeg sovner. Om morgenen kommer hun løpende så fort hun hører at alarmen går av, for å si god morgen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg