Challenge – om lykke Dag 7 – Glede

Da var vi kommet til dag 7 i Anne Grethe/FotoSeljordslia challenge om lykke, og dagens oppgave er å beskrive hva glede betyr i forhold til min lykke.

Det er mange ting som gleder meg, og som jeg kunne ha skrevet et langt innlegg om. At våren er her, sola skinner, at det begynner å bli varmere, at kattene mine kommer løpende når jeg kommer hjem, at jeg har gode venner, og mye mer. Likevel er det ikke det som gleder meg aller mest….

Den største gleden av alt er nå en gang å gi bort en gave, og se gleden i mottagerens øyne når de får den. Best av alt er når man spontant gir bort noe til en person å ser overraskelsen i øynene. Det er jo også veldig hyggelig når noen helt overraskende gir meg en liten ting også. Det er ikke alltid prislappen som avgjør hvor glad man blir for det man får, heller det at noen syntes at det var hyggelig å gi bort noe.

Det er egentlig ikke så veldig mye mer å si om dette, og man trenger ikke å utbrodere det noe mer heller!!

#challengelykke #challenge #lykke #utfordring #glede #blogg

9 kommentarer

Siste innlegg