Enkel, men god middag

Jeg hadde ikke peilig på hva jeg skulle ha til middag, og var nesten på nippet til å ringe Dolly Dimple for å bestille en pizza. Så tok jeg en ekstra kikk i kjøleskapet, og der fant jeg en pose med bratwurst-pølser og Sweet & Spicy Byggsalat. Smaksløkene mine har vært noe late i dag, og de har ikke hatt lyst på noen ting, men de ble definitivt pirret av det jeg fant i kjøleskapet. De ble enda mer fornøyd da jeg satte tennene i maten, hihihih!!

Pølsene har jeg kjøpt hos Nordby i Sverige, men det var ikke de jeg vanligvis pleier å kjøpe. De har nemlig ost i seg, og er langt mer saftige enn disse. Ikke noe galt i de jeg spiste i dag, for de er gode på smak bare litt tørrere. Salaten er det første gangen jeg prøver, men den er supergod. Kommer helt klart til å spise mer av den utover sommeren, men da skal jeg prøve den sammen med stekt kylling. Jeg prøvde Middelhavssalaten for et par uker siden, og den var like god med masse smak i.

Har du prøvd denne salaten?

Har du prøvd Middelhavssalen?

#mat #middag #bratwurst #sweetandspicybyggsalat #middelhavssalat #namnam #godt #nordby #blogg

16 kommentarer
    1. Den er god 🙂 Vi fikk testet alle de på jobb ^^ De bruker å komme med sine nye produkter for å prøve å selge de til oss på sykehuset 😉 Hehe, men de har bra salater 😀

    2. Waoa: Bare hyggelig :o)) Prøv det gjerne sammen med kylling. Fikk akkurat tips om å ha denne salaten over annen , og det skal jeg gjøre neste gang :o))

    3. Nå ble jeg sulten igjen..hihih. Men sånne salater liker jeg ikke..beklageligvis..for det hadde vært så lettvint, feks til grillmat..samme med potetsalat..liker ikke..men skulle ønske jeg gjorde..hihih. Deilig med lettvint middag!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Sånn er det bare, man kan ikke like alt! Jeg var litt usikker om jeg også gjorde det, for jeg er så innmari kresen. Heldigvis så falt de i smak hos meg. Du har sikkert noen andre salater på lager, som du bruker :o))

    5. annebe: Kan varmt anbefales :o)) I morgen må jeg opp grytidlig, selv om jeg har fri. Jeg skal levere bilen til skifte av dekk kl 7, jesp! Skal vente på den, så jeg håper det ikke tar altfor lang tid.
      Ha en riktig god natt og en fin fredag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg