Balkonglivet er i gang

For en fin måte å tilbringe søndagen på… En varm kopp kaffe, en bok og ingen forstyrrende lyder fra radio eller ipod. Det eneste jeg kan høre er en bil som kjører forbi i ny og ne. Noen innsekter som surrer forbi.

Kattene ligger sløvt like ved å nyter varmen og stillheten.

Det har blitt dårlig med lesing på meg den siste tiden, men i dag kjente jeg roen i kroppen og hodet som må til for at jeg skulle konsentrere meg om lesningen.

Jeg er ganske altlesende, men har en forkjærlighet for fantasy og overnaturlige ting. Akkurat nå leser jeg bok 4 i ungdomsserien “Den siste lærlingen” Den er spennende og lettlest, noe jeg føler for akkurat nå.

#lese #bøker #serie  #densistelærling #søndag #nyte #vår #sol #varme #hærlig #lazy #lat #nytelse #blogg

20 kommentarer
    1. Balkongliv med en god bok er ikke å forakte, når det går an 🙂 Her har det også blitt noe varmere, men en kjølig trekk på balkongen. Jeg har sittet inne i dag, og holdt på med noe jeg liker, nemlig blogging 🙂
      Ha en god ukestart i morgen !

    2. frodith: Jeg elsker balkongen min, og sette meg der ute så fort jeg har sjansen til det. Vi har også en fin uteplass hvor man kan sitte, når det blir for varmt på balkongen. Det hender jeg sitter der også. Kan være like koselig å komme seg ut i det fri også, spesielt når man har nye sko som må gås inn før de skal ut å reise :o))

    3. Søtmonsen ): Jeg ble sittende ute hele dagen i dag, og fikk lest ut boka mi i samme slengen. Den var så vidt startet på, og inneholdt over 400 sider. Nå er det ikke lenge før jeg skal krype under dyna, for i morgen venter en ny arbeidsuke. Ha en riktig god natt :o))

    4. Anne Grethe/FotoSeljordslia: Jeg har ikke lest så mye jeg heller den siste tiden, men det pleier å ta seg opp når sola og varmen kommer sånn at jeg kan sitte ute. Deilig og avslappende :o))

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Det har virkelig vært en avslappende dag uten noen forstyrrende elementer… Mobilen lå inne, det samme gjorde radion og ipod’n :o))

    6. toveview: De siste dagene har bloggingen kommet litt i bakgrunnen, for jeg har prioritert å være ute i sola. Det er så godt å kunne nyte den når den endelig har kommet tilbake :o)) Jeg har lest meg igjennom boka mi, og hvis leselysten er like stor i morgen har jeg mange i bokhylla jeg kan fortsette med :o))

      Ha en riktig god natt, og en god ukestart du også :o))

    7. Du har nok ikke sett da at jeg har vært like fraværende her, he-he 🙂 Faktisk ikke hatt innlegg siden 03.05., før i dag. Men i dag ble det til gangs, he-he 😉

    8. Det var godt i går og det var mange som fikk en smak av sommer. Satt tue og leste ca 1 times tid men gikk inn igjen pga at det ble vel varmt. Ellers fikk jeg besøk og det var jo ok men dewt var godt da jeg var alene igjen. Ny uke er her og den skal bli full av sol så husk drikke. Det er viktig for alle. Er i gang med dagens første kaffeøkt alt. Ha en fin dag.

    9. toveview: Jeg hadde en massegjennomgang av bloggene jeg følger i går, og forsøkte å kommentere… Tror likevel at det var noen jeg ikke kom meg innom. Noen ganger blir det bare sånn at man har lyst til å gjøre noe annet enn å sitte med pc eller nettbrett, og i sær nå som vi har så fint vær :o))

    10. Helge: Jeg var så vidt ute i lunchen, og det var jo så deilig ute at jeg hadde nesten ikke lyst til å gå inn igjen. Nå er arbeidsdagen over for mitt vedkommende, og jeg har tenkt å komme meg hjem å sette meg ut litt mens middagen står i ovnen :o))

      Ha en fortsatt fin mandag Helge :o))

    11. Jeg leser sjelden bøker, men burde ha gjort det mer. I barne-og ungdomsårene leste jeg mye, og det er fint for sjel og hjerne å drømme seg litt bort i sånt. Nydelig vær om dagen, kos deg i kveldssolen!🌞

    12. Hanne Beate: Jeg syntes det er deilig å drømme meg bort i handlingen i en bok. Når det er sagt er jeg ikke alltid i lesemodus, men nå ser det jammen meg til å komme tilbake igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg