NÃ¥r sypressene hvisker

Før jeg ble alt for trøtt i sta, fant jeg fram en ny bok og begynte å lese. Jeg kom ikke så veldig langt i men hode tippet forover, så jeg klarte å komme meg igjennom prologen og første kapittelet. Fikk allikevel en god følelse av boken og handlingen. Den heter som jeg skrev i tittelen på innlegget, Når sypressene hvisker og er skrevet av Yvette Manessis Corporon.

På baksiden av boken står det følgende:

Sammen med den vesle datteren Evie er Daphne tilbake på den greske øya der hun tilbrakte så mange lykkelige somre sammen med si Yia-yia, si bestemor. Om noen få dager kommer Stephen, mannen hun skal gifte seg med, og alt er klart for bryllup.

Men gjensynet med bestemoren – og møtet med en mystisk mann – får henne til å tvile på om hun har gjort det rette valget. I løpet av noen intense dager på den frodige greske øya veves myter, magi og bestemorens hemmeligheter sammen til en vakker fortelling om kjærlighet og familieliv.

Gleder meg allerede nå til å fortsette på neste kapittelet, men det blir nok ikke før i morgen tenker jeg…Nå blir det litt sløvings foran tv’n før jeg skal ta kvelden. Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld og en riktig god natt 😴

19 kommentarer
    1. Så herlig når man har lyst å fortsette! jeg slet med to bøker før jeg ga opp og fant en enkel roman..hihih

    2. Det er sikkert en bra bok. For tiden leser jeg “Overleve – 76 daager i drift pÃ¥ en gummiflÃ¥te” av Steven Callahan. En sann historie bassert pÃ¥ notater som Steven skrev under sin dramatiske ferd gjennom 76 dager i drift alene pÃ¥ en gummiflÃ¥te. Kjøpte sikkert boken for 10 Ã¥r siden men det er først nÃ¥ jeg leser den. Sjelden jeg leser bøker men det er en herlig ting.

    3. frodith: Jeg må nok si meg enig med deg der du :o)) Det blir ikke så mange sidene i ukedagene, for da er jeg så trøtt og sliten når jeg kommer hjem fra jobb. Så har jeg jo lyst til å blogge litt å da :o))

    4. Mariann Sæther Tokle: Jeg nøyde meg med bare to stk. jeg. Den andre var Mormor hilser og sier unnskyld av Fredrik Backman. Den skal vist også være veldig fin :o))

    5. Jeg er jo blitt hjemmeværende og trenger å holde kroppen litt rolig så da leser jeg 🙂 Jeg elsker å få lov til å kjøpe bøker. Det har ikke bestandig vært mulig. Takknemlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg