👜 Adax – min favoritt 👜

De er noen år siden jeg kjøpte min første Adax veske, og jeg ble helt forelsket i merket med en gang. Nå høres det nesten ut som jeg har veldig mange av dem, men det har jeg ikke. Jeg har nå tre stykker i forskjellige størrelser. Tidligere i år eller var det i fjor, husker ikke helt når det var jeg, så kjøpte jeg en veldig liten veske, som rommet en liten lommebok, mobilen, nøkler og en liten håndkrem. Den har jeg brukt ganske mye når jeg skulle på handleturer ol, for at det var praktisk enn den vanlige vesken min.

Den lille vesken er i minste laget når jeg skal på jobb, for jeg får ikke plass til databrillene mine å de må jeg jo ha med meg. Det var ikke planlagt å kjøpe en ny dyr veske, men en litt større en var faktisk planen, og på veg hjem dro jeg innom Morris på Gunerius for å “kikke” litt. De som kjenner meg vet at det er farlig når jeg bare kikker, for jeg ender opp med å kjøpe noe. Jeg holdt en billigere veske i hånden, men så bestemte jeg meg for å gå en runde å kikke litt før jeg gikk til kassen….. Der var de vettu, Adax veskene, og jeg falt pladaske for Elva ❤

Vesken heter Elva, og er i Serini lær… Den er både feminin og litt røff i utformingen, og det var akkurat derfor jeg falt pladask for den. Vesken er laget i Serini lær, og skikkelig myk og behagelig. Jeg tenker at vi skal ha mye morro sammen 😄

#shopping #adax #veske #stor #liten #morris #gunerius #nytt #favoritt #blogg

10 kommentarer
    1. En skinnveske er jo en innvestering..de blir jo ikke slitt..eller de blir som regel finer når de blir slitt..så du skal kose deg med den! og unne deg den! Kjempe fin var den! 🙂 Gratulerer!

    2. Fin veske det der. Man får de i alle prisklasser – fra noen hundrelapper til flere titalls tusenlapper. Pass godt på den så du ikke mister den, glemmer den eller at noen stjeler den. Kan man få egen veskeforsikring på lik linje med bunadforsikring? Ble skrevet mye om forsikring til bunadd før 17 mai, så hvorfor ikke en egen veskeforsikring. Man bruker jo ei veske oftere enn en bunad.

    3. Helge: Jeg skal nok ta vare på vesken, det skal jeg love deg :o)) Er ikke sikker på om man kan forsikre vesker med egen forsikring…. Det burde jo være det hvis de er dyre nok. Nå jobber jeg jo innen forsikringsbransjen selv, men i min verden er det kroppen som forsikres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg