😴 Forsovet meg

I dag som det er så fint vær har jeg klart å forsove meg. Nå sitter jeg å venter på en bane som er forsinket… Typisk det når man allerede er sent ute fra før.

Jeg sa det var fint vær ute og det er det. Sola skinner fra en ganske så blå himmel, men varmt er det jo ikke. Det blåser en ganske sur og kjølig vind, som gjør at jeg angrer på at jeg ikke tok mer på meg.

Det skal vist bli varmere i følge NRK sin morgensending. Håper de har rett.

#forsove #trøtt #forsinket #sol #blogg

12 kommentarer
    1. Det kalelr jeg stress om morran, bruker selv alltid 2 vekkerklokker og setter de langt unna senga. For da må jeg opp uansett og slå de av. Man må være forbereddt på det som kommer i morgen. Man har man forsovet seg så er liksom den dagen ødelagt.

    2. Søtmonsen ): Da var du heldig :o)) Jeg våknet omtrent da jeg pleier å gå så jeg kom rimelig sent på jobb i dag…, irriterende men ikke mye å gjøre noe med.

    3. Helge: I dag tror jeg faktisk ikke at det hadde vært noe hjelp med flere vekkerklokker, for jeg hadde nok ikke hørt noen av dem, dessverre. Kom ganske sent på jobb, og det er lite å gjøre med det. Jeg må jo selv ta det igjen, litt i dag og litt i morgen så er vi i mål :o))

    4. Uff..en skikkelig dårlig start på dagen! Det er noe jeg sjeldent har gjort..forsovet meg..for jeg er sånn morgenfugl..og når jeg våkner, av klokke eller annet, ja da står jeg opp med engang..klarer ikke ligge å dorme… Men godt at du kan ta det igjen..det hadde vært krise i mitt arbeid om jeg kom forsent..da hadde kontoret vært stengt, og mange sure folk..hihihih

    5. kjedelig å forsove seg da og i tillegg forsinkelser,håper dagen sluttet bedre ) sol fra blå himmel her også,men var nok ikke så varm som jeg hadde håpet på her heller,så jeg har kostmeg masse i drivhuset

    6. Kjedelig, håper du fikk henta deg fort inn igjen :)) Sola varma godt utover dagen, til tross for litt kald luft :)) Blir vel sommer nå vel …Kos deg med kvelden <3

    7. annebe: Dagen ble ikke så ille den, og jeg fikk gjort det meste av det jeg hadde planlagt. Hadde vært fint om vi fikk mange flere sånn fine dager, minus kald vind ??

    8. fruensvilje: Dagen den ble fin den, og jeg skal ikke klage ?? Med sånt fint vær så har jeg kunnet sitte ute til langt utover kvelden, og som jeg har savnet det ??

    9. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg var en morgenfugl når jeg var yngre, men ettersom årene har gått å kroppen har blitt sliten og full kroniske betennelser og artroseplager har jeg måtte ta noe for det som gjør at jeg blir trøtt. Når jeg da først sovner sover jeg så hardt at jeg ikke hører noen ting… Ikke om jeg hadde flere vekkeklokker heller ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg