🏥 Jeg ble sykemeldt 🏥

Når jeg våknet til morran i dag kjente jeg med en gang at betennelsen i skuldrene, fortsatt var hjertelig tilstede. Så da satt jeg klar med tlf i hånden, når telefontiden åpnet på legesenteret. Etter andre forsøket kom jeg igjennom og fikk time 11:30.

Vanligvis er jeg av den sorten som ikke liker å sitte på venteværelset for lenge. Derfor pleier jeg å dra så jeg kommer rett inn, men ikke i dag. Jeg regnet med at det kunne bli vanskelig å finne en p-plass, og det ble det.

De har gravd opp hele Oppsal Senter og p-plass, og det er bare noen få plasser på en provisorisk plass. Jeg endte opp med å måtte kjøre rundt i gatene, til jeg fant en ledig plass lengre ned. Så måtte jeg traske å gå opp igjen, ikke at jeg hadde vondt av det… Bare det at tiden ble litt knapp.

Etter å ha vært inne hos legen til undersøkelse endte jeg med å bli sykemeldt hele denne uken. Han mente det skulle holde.

Ute er det en fantastisk fin og varm dag, men jeg er så trøtt og sliten etter legebesøket så jeg har sunket ned i godstolen for å slappe av en stund.

#legen #legebesøk #sykemeldt #betennelse #parkeringsproblemer #trøtt #sliten #sol #varmt #blogg

16 kommentarer
    1. Det var nok lurt..å la skulder og nakke få litt fri..Så nyt dagene så godt du kan med vondter.. :-/ Så håper jeg det går fort over! Jeg sliter ofte med det samme..så vet hvor hemmende det er! God bedring!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk ?? Jeg trenger nok noe dager på slappe av på, betennelsen og smertene gjør meg så sliten…. Forhåpentlig er jeg tilbake i bedre form på mandag ??

    3. Søtmonsen ): Jeg må nok smøre meg med tålmodighet, og ta det helt med ro. Bra det er fint vær sånn at jeg kan slappe av ute på balkongen, i skyggen, med en bok og noe kaldt å drikke. I dag har jeg nesten bare sittet å halvsovet etter at jeg kom fra legen, så det er tydelig at jeg trenger hvile ??

    4. Anne Grethe: Bilde viser en frustrert side av meg selv, knis! Jeg skal dra nytte av sykemeldingen til å hente meg inn og hvile meg sånn at jeg er klar for jobb igjen på mandag. Ha en fin kveld ??

    5. Den tar ikke knekken på betennelsen. Du får kjøpe voltarol reseptfritt på apotek, den hjelper, men Voltaren er sterkere, og reseptbelagt, den tyr jeg til når ikke annet hjelper

    6. maiken: Jeg har forsøkt Voltarol et par ganger, men det har faktisk ikke vært til noen hjelp. For meg er det faktisk Ibux som hjelper best, og er det ille så blander jeg med paracet. Det var en coctail jeg ble anbefalt av legen min for noen år siden da skuldrene mine var riktig dårlige.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg