🎭 Musikalsk høst 🎭

Nå har man noe å glede seg til når høstmørket kommer…. Det er musicals og konserter både her i Oslo og i Akershus, og jeg gleder meg virkelig allerede nå kjenner jeg. Det er veldig greit å være tidlig ute sånn at man er sikret billetter til de tingene man har lyst til. Er det noe populært så blir billettene fort revet vekk.

Detter er noen av tingene som er i boks:

Singin in the rain disconnects å se sammen med Anne, og den er på Folketeateret.

Kristina fra Duvemåla skal jeg også se sammen med Anne, og den blir satt opp på Lørenskog Hus i Storstua.

Ops så lite det ble da!!! Thank you for det music – Vi 💖 elsker ABBA settes opp på Edderkoppen, og den skal jeg se sammen med Anne, Terje og Matthew. Da blir det definitivt singalong fra benkeradene 😊

Har du planlagt noe gøy til høsten?

#kultur #musikk #musical #konsert #glede #blogg #høstaktiviteter

6 kommentarer
    1. dette hørtes kjekt ut,heldige dere som har slike muligheter i nærheten ) jeg har ikke planer for høsten,men er jeg heldige får vi fine helger som vi kan nyte med bobilturer siden vi ikke rekker det nå ))

    2. fruensvilje: Akkurat det er en fordel med Ã¥ bo i en stor by. Det finnes et yrende kulturliv for en hver smak. NÃ¥r det er sagt har det sine fordeler Ã¥ bo som dere, nære naturen og den friske luften ?? Jeg vokste opp med foreldre som var gla i Ã¥ fiske, sÃ¥ hele sommeren bodde vi i telt… Tror at jeg ville ha syntes at ferien hadde vært bedre, hvis vi hadde hatt bobil eller campingvogn ??

    3. Tone: Gleder meg virkelig til alt dette, og jeg tror det er noe mer vi skal på også. Vi snakker stadig om ting vi har lyst til. Vi skal iallefall på Nøtteknekkeren før jul, noe som er en tradisjon ??

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg har vært pÃ¥ musical bÃ¥de her hjemme og i London. Veldig gøy begge steder syntes jeg… Har alltid vært glad i musicals, og prøver Ã¥ fÃ¥ med de som gÃ¥r. Er du glad i musikk og teater er det verdt Ã¥ fÃ¥ med seg ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg