🐾 Felix the Cat 🐾

Når man har katter selv, så syntes man jo at de er noe av det vakreste og skjønneste som finnes på denne jord. Mine to er jo nettopp det, og hjertet slår noen ekstra slag når jeg tenker på dem eller ser de leke å more seg rundt bena på meg.

Likevel må jeg jo vise fram dette prakteksemplaret av en katt, nemlig min venninne Anne’s Felix the Cat. En stor og flott pusegutt som jeg vet er halvt Maine Coon, noe som forklarer hvorfor han er en såpass lang gutt. Etter at jeg hadde skiftet vann i vannskålen, gitt ham mat og rensket doen hans for baller i forskjellige størrelser, ja da hadde vi en aldri så liten kosestund. Han fikk styre hvor lenge det skulle koses, og han ga klar bekjed når det var nok ❤

#felixthecat #felix #katt #mainecoon #kosegutt #skjønn #blogg

16 kommentarer

Siste innlegg