Hvor mye av det er sant?

Denne uken har jeg, som jeg har fortalt tidligere, vært hjemme fra jobben pga betennelse i skuldrene. Av samme grunn har jeg ikke orket å sitte ute i sola, og har holdt meg for det meste inne å slappet av. Derfor har det blitt ganske mye tv-titting, og herre min så mye kjedelig det går på dagtid!! En av seriene jeg har sett på denne uken er en reprise av noen gamle episoder av  “Keeping up with the Kardashians”

Hvilken sesong det var jeg så på er jeg ikke så sikker på, men det var i den hvor Khloe møter og gifter seg med Lamar Odum i løpet av noen få uker. Hun ber da moren og søsknene om å ikke fortelle Bruce Jenner noen ting om at hun skal gifte seg. Ikke vil hun at han skal føre henne opp til alteret heller, noe hun spør broren sin om. Bruce Jenner har vært hennes far siden hun var 5 år, så det var jo veldig merkelig å gjøre noe sånt.

En ting er at Khloe som kun er i begynnelsen av 20 årene kan få sånne ideer, men det jeg syntes var merkelig er at mor å spesielt henne lover å holde bryllupet hemmelig for ektemannen.  Dette pågår i flere episoder, og hver gang de sitter i et rom å planlegger bryllupet og Bruce kommer blir det helt stille. Han rister på hode å går videre, og skjønner helt klart at noe er i på gang. Så til slutt leser han om bryllupet på nettet, og blir forståelig nok opprørt.

Når jeg ser dette her så tenker jeg at dette kan da umulig ha gått for seg på denne måten? Ingen kone eller partner og barn vil da vel holde noe så stort hemmelig for faren i familien. I mitt hode så må dette rett og slett vært iscenesatt for å få noe spennende å filme. Selv denne livlige familien kan ikke ha så mye spenning og drama å filme i år etter år.. Jeg finner det iallefall merkelig at det skjer så mye hele tiden at det kan fylle sesong på sesong, uten at man trikser littegranne her og der!!

Det finnes mange flere sånne merkelige tilfeller i alle sesongene, men det er ingen ide å ramse dem opp alle sammen. Nå er det sikkert sånn i de fleste realityserier, for livet er ikke fylt med så mye drama som det blir fremstilt i seriene.

Tror du at reality-seriene blir spicet opp for å gjøre det mer spennende å se på?

#realityserier #kardashian #bryllup #hemmeligheter #sannhet #usann #spicetopp #lureri #blogg

8 kommentarer
    1. Jeg ser også på det – og tenker ofte det samme som deg. Ikke bare i denne settingen, for det MÅ jo være iscenesatt – slike ting skjuler man da ikke for partneren/faren sin. Men generelt hvordan jentene prater til hverandre, og moren sin – an prater jo ikke slik til folk!! De sier jo at alt er heeeelt sant, men jeg er ganske sikker på at mye kun er et skuespill.

    2. Den Rutete Skjorta: Måten de snakker til hverandre på er jo helt forferdelig, og jeg kan ikke forstå at en mor og far kan tillate at ungene deres snakker sånn til dem, for utrolig. Det er nok mye skuespill her ja.

      Hvis jeg hadde snakket sånn til mine foreldre……., ja da hadde det blitt månelyst tenker jeg!!

    3. Det er nå så mange slike serier at jeg tror noen har funnet ut på forhånd hva som skal skje. Men man kan aldri vite – folk er forskjellig. Ser igrunn lite på TV nå om sommern, det blir mere og mere agurktid. Nyhetene hører jeg på via radio og ikke følger jeg på noen serier heller. Sova tidlig i går, ble slapp og trøtt etter en hel dag ute på jobben i går. Drakk sikkert 3 liter vann. Ha en fin dag.

    4. Helt klart at det blir iscenesatt! Et vanlig liv er ikke spennende nok!! så her må det settes helt på spissen! Nå må du komme deg ut i solen! Det gjør godt for kropp og sinn! Ha en god dag!

    5. Helge: Du er nok inne på noe her, at noe kan være forutbestemt. Det er sikkert endel som lever spennende og innholdsrike liv, men ikke hele tiden tror jeg. Det blir nok mindre tv på meg etterhvert ut over sommeren også, for jeg har jo en flott balkong som det er trivelig å sitte på å nyte tidlig morgener å ettermiddager. Jeg hører ganske mye på radio, dels for å få med litt nyheter men også for å slippe å finne på hvem musikk jeg skal sette på. Ha en strålende fin søndag :o))

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Knis, det hørtes ut som jeg ikke var utenfor døra i det hele tatt…. Jeg har det, for det går jo ikke ann å bare sitte inne i det fine været :o)) Tror kanskje det kan være litt som Helge kommenterte, at man i forveien har satt opp et manus eller en liste over hva man ønsker å ha med i disse seriene. For ingen kan ha så innholdsrike liv som disse her!! Ha en super dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg