😞 Det gÃ¥r ikke rette veien 😩

Jeg hadde håpet at skuldrene og armene mine skulle være på bedringens vei nå, men dessverre så er ikke det tilfelle. Derfor er jeg nødt til å kontakte legen igjen i morgen, for å få en ny time. Håper at han har en på morningen og slipper å gå å vente halve dagen. Det er så irriterende og frustrerende at det skal ta så lang tid…  Det passer jo aldri å bli syk, men nå !å jeg prioritere å bli kvitt betennelsen så jeg slipper å slite med den hele sommeren.

Smertene i skuldrene og armene gjør meg sliten å slapp, og jeg orker ikke å gjøre nesten noen ting. Det er jo ikke at noe særlig i veien med bena mine, så jeg kunne jo ha gått meg en tur hvis jeg ikke hadde vært så sliten. Varmen gjør kanskje litt den også, men ikke så mye vil jeg tro.

Som jeg fortalte tidligere i dag så laget jeg meg en lapskaus, som nok var litt suppe tror jeg… Uansett hva det nå var så smakte den veldig godt, og jeg laget såpass mye at jeg har til et par dager til. Den holder i kjøleskapet en stund i tilfelle jeg ikke har lyst på det i morgen. Jeg skal prøve å lage litt mer mat fra grunnen av heretter, ikke bare lett ferdigmat som er ferdig på en to tre. Pleide å være flinkere til det før.

Felix fikk igjen matmor i dag, og det har blitt meg fortalt at han var veldig fornøyd med det. En ting er at noen kommer å gir han mat en gang om dagen, men så er han jo alene resten. Derfor var det godt at mamsen kom hjem igjen 😻

#smerter #betennelse #skuldre #armer #varme #frustrasjon #sliten #lapskaus #mat #hjemmelaget ferdigmat #felix #katt #blogg

12 kommentarer
    1. Uffda, ikke noe godt nei! Ønsker deg god bedring! Fikk et tips om Ã¥ kjevle et hodekÃ¥lblad og legge over betennelsen over natta…. noen mener det hjalp 🙂 Skader ikke Ã¥ prøve 😀

    2. Søtmonsen ): Jeg regner med at jeg fÃ¥r time allerede i morgen… Legen har alltid noen hurtigtimer, sÃ¥ det skal nok ordne seg ?? NÃ¥r vi er borte fra kjæledyra vÃ¥re savner de oss, og gleden er stor nÃ¥r vi er tilbake ??

    3. Anne Grethe: Hehe, da må jeg i så fall vente til i morgen. Jeg spiser ikke hodekål, men kanskje jeg kan råmelk butikken ?? Nei det er ikke noe stående tre her, men jeg får høre hva legen har å si i morgen!

    4. skuldra er noe herk,jeg er fortsatt låke i min etter opperasjonen ( så nå tar eg sterke betendelsesdempande i håp om att den skal bli bedre igjen,best å ta hensyn før det blir en kronisk betendelse som jeg har slitt med ja, lykke til og god bedring

    5. fruensvilje: Jeg har ikke alltid vært like forsiktig med skuldrene mine, noe som resultert i noen veldig lange sykemeldingsperioder. Akkurat det har jeg tenkt å prøve og unngå denne gangen. Kjedelig å måtte gå hele sommeren med vondt :o((

    6. Uff..ja da må du nok sykemeldes litt til da..og la kroppen reparere seg selv! Håper på rask bedring fremover! Lykke til hos legen!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Legen sykemeldte meg videre, 100% i fjorten dager å deretter 50% ut måneden. Så blir det fysio, og da regner jeg med det blir bedre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg